וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טווח טיסה של מאות קילומטרים: המל"ט החדש של אלביט יוצג בפריז

11.6.2019 / 9:00

המל"ט הרמס 45 ניחן בטווח פעולה רחב וביכולת שהייה ממושכת באוויר והמראה ונחיתה על פלטפורמות יבשתיות וימיות. בחברה אומרים כי תכונותיו מרחיבות את יכולות המודיעין, המעקב והרכשת המטרות של דרגי החטיבה והפלוגה כמו גם של פלגות ימיות

עריכה: עמית שמחה

חברת אלביט מערכות תציג לראשונה את המל"ט (מטוס ללא טייס) הרמס 45 בסלון האווירי בפריז. הרמס 45 מוגדר כמל"ט טקטי וקטן, המספק שילוב ייחודי של טווח פעולה רחב ושהייה ממושכת באוויר, עם יכולת המראה ונחיתה על פלטפורמות יבשתיות וימיות. בחברה אומרים כי תכונותיו של המל"ט מרחיבות את יכולות המודיעין, המעקב והרכשת המטרות של דרגי החטיבה והפלוגה כמו גם של פלגות ימיות.

להרמס 45 טווח טיסה של מאות קילומטרים על בסיס תקשורת לוויינית ממוזערת ותא מטען יעודי (מטע"ד) המאפשר הפעלה של כמה מטע"דים בו זמנית, כולל סנסורים אלקטרו-אופטיים ואינפרה-אדום, מכ"ם ימי, מטע"ד לאחיזת שטח, לוחמה אלקטרונית ותקשורת. הרמס 45 מופעל על ידי שני אנשי צוות, הוא משוגר ממסילה קצרה ומתניידת ושב לנקודת המוצא באמצעות מערכת אוטומטית לנחיתה על פי נקודת ציון.

עוד בוואלה! NEWS:
תקרית בשכם: לוחמים זיהו אנשי ביטחון פלסטינים כמחבלים - ופתחו באש
היריב הראשי של בנימין נתניהו בבחירות: שעון העצר של מנדלבליט

מל"ט קטן טקטי של אלביט מערכות - 11 יוני 2019. אלביט מערכות, אתר רשמי
יוצג לראשונה פריז. הרמס/אתר רשמי, אלביט מערכות

באלביט מערכות הוסיפו כי "מדובר במל"ט הגדול ביותר מבין המל"טים הבינוניים שלנו. הוא יודע לסייע לכוחות קרקעיים וכוחות בים. יש לו יכולת שהייה של קרוב ליממה וזה מאוד מהותי וחשוב. אפשר לשגר אותי בצורה נקודתית. בעבר הוא היה צונח עם כרית או מצנח וכיום עם רשת. היא מותאמת לכלי ומאפשרת נחיתה ללא נזק. מדובר במל"ט שמתבסס על ניסיון רב שנים של החברה וצורך מבצעי בארץ ובעולם. היכולת לבצע היתוך של תמונה באמצעות סנסורים מתקדמים הופכים אותו למתקדם".

"הרמס 45 הוא תוספת חשובה לפורטפוליו המקיף שלנו בתחום המל"טים שכולל מל"טים גדולים ועד רחפנים", אמר אלעד אהרונסון, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל חטיבת המודיעין באלביט מערכות. "ניסיון מבצעי בהיקף יוצא דופן לצד חדשנות מתמשכת, מאפשרים לנו לשפר את היכולות של לקוחותינו בכל זירת פעילות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully