וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה ששיטתה בכל בעולם שיש לה 3 שדיים טוענת: "מצאתי מנתח שהסכים להשתיל לי שד שלישי"

26.6.2019 / 8:30

ג'סמין טרידוויל גרמה לסערה כשפרסמה ב-2014 תמונה בה יש לה שלוש שדיים. התרמית שלה נחפשה אז, אלא שכעת היא טוענת שהיא מצאה מנתח שאכן ישתיל לה שד נוסף אמיתי: "התאהבתי ברעיון, זה מושך גברים". התנאי של המנתח: אבחון פסיכיאטרי ובדיקת שפיות

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: מתן חדד

ג'סמין טרידוויל בת ה-25 הצליחה לשטות בכולם ב-2014 כש"הציגה לראווה" לכאורה את השד השלישי שלה וגרמה לסערה גדולה. היא טענה אז שהוציאה על ניתוח השתלת שד שלישי 20,000 דולרים שחסכה במשך שנתיים. לטענתה, היא עשתה זאת כדי להפוך ללא אטרקטיבית במטרה להרחיק ממנה גברים שעד אז רק ניצלו אותה.

אולם אחרי שסיפורה הפך ללהיט בעולם והתפרסמו ראיונות איתה בכלי תקשורת רבים, היא נחפשה כשקרנית לאחר שהתברר כי בשדה התעופה של טמפה, פלורידה, נכתב דו"ח לפיו ג'סמין דיווחה על גניבת מזוודה כשבה תותבת פלסטית של חזה נשי עם שלושה שדיים. המזדווה נמצאה והוחזרה לג'סמין שעות ספורות לאחר מכן. על אף פרסום הדו"ח, המשיכה ג'סמין לטעון שיש לה שלושה שדיים. לצערה דווקא הראיונות שהעניקה לטלוויזיה בתקופה ההיא חשפו את השקר שלה, כשמומחים ביצעו לה הדמייה באמצעות מצלמה תרמית ומצאו כי השד השלישי אכן מזוייף ועשוי מפלסטיק.

עוד בנושא:

צפו בבחורה שטוענת שהשתילה לעצמה שד שלישי
הצעירה שטוענת שיש לה 3 שדיים נעצרה

ג'סמין טרידוויל שהשתילה שד שלישי. פייסבוק, צילום מסך
רוצה שד שלישי אמיתי הפעם. ג'סטין טרידוול ב-2014/צילום מסך, פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • חזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully