וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרפת למרוץ: ח"כ שפיר הודיעה כי תתמודד על ראשות העבודה

7.6.2019 / 17:37

אחרי פרץ, גם שפיר הודיעה כי תתמודד על ראשות מפלגת העבודה וההערכה היא כי גם שמולי יצטרף למרוץ. ועידת המפלגה תתכנס ביום רביעי הקרוב ותצביע על קיום פריימריז ב-2 ביולי

צילום: הכנס הישראלי-חברתי של קרן ברל כצנלסון, עריכה: איתי עמרם

ח"כ סתיו שפיר הודיעה היום (שישי) כי היא מתמודדת על ראשות מפלגת העבודה. בכך היא הצטרפה לח"כ עמיר פרץ, שהודיע על מועמדותו בתחילת השבוע, ולח"כ איציק שמלי שצפוי גם הוא להצטרף למרוץ.

ביום רביעי הקרוב תתכנס ועידת מפלגת העבודה ותצביע על קיום פריימריז ליו"ר ב-2 ביולי. עם זאת, ח"כ פרץ עדיין שוקל דרכים משפטיות כדי לקדם את הצעתו החלופית, שלפיה היו"ר ייבחר על ידי 3,300 חברי הוועידה ללא פריימריז בקרב כלל המתפקדים.

עוד בוואלה! NEWS:
טל רוסו מוותר על השריון בעבודה, שוקל להתמודד על תפקיד היו"ר
עכשיו זה רשמי: ח"כ עמיר פרץ יתמודד על ראשות מפלגת העבודה
בין מס' 1 לאגף 10: במאמץ להפוך משפיט לשליט - לכל אחד יש מחיר

סתיו שפיר אחרי תוצאות הפריימריז למפלגת העבודה בגני התערוכה, 11 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
ח"כ שפיר/ראובן קסטרו

בפוסט שפרסמה שפיר בפייסבוק היא כתבה: "חברים וחברות: אני רצה לראשות מפלגת העבודה! ואני מתרגשת מאד. בואו איתי ונתחיל מחדש. נבנה את המפלגה שלנו כך שתוכל להילחם באמת למען ישראל דמוקרטית, פתוחה, שוויונית וצודקת".

עדיין לא ברור אם יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, מתכוון להתמודד מחדש על התפקיד, אך טל רוסו שהודיע שהוא מוותר על השריון ברשימה אך שוקל להתמודד על ראשות המפלגה. כפי שפורסם בוואלה! NEWS גם סגן הרמטכ"ל לשעבר האלוף במיל' יאיר גולן שקל להתמודד על ראשות המפלגה וגבאי שוחח עמו אתמול ואמר לו כי יסיר את החסמים החוקיים המפלגתיים בפני התמודדות במידת הצורך. ראש הממשלה ויו"ר העבודה לשעבר אהוד ברק גישש גם הוא בקרב פעילים במפלגה בימים האחרונים בניסיון לבחון אפשרות של מינוי שלו ליו"ר זמני שיחלץ את המפלגה מהמשבר אך ברק בוחן גם אפשרות לריצה במסגרת עצמאית אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully