וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה שזכתה בתחרות לחיות על אי בודד ויתרה על החלום אחרי יום אחד

3.6.2019 / 9:18

משפחה בת 4 נפשות זכתה בפרס הגדול: לגור באי (כמעט) בודד במשך 3 שנים. ברגע שהגיעו לאי, בנם בן ה-10 נפל, נפצע והובהל לבית החולים. המשפחה נאלצה לוותר על החלום ולחזור הביתה וכעת מחפשים אחר משפחה מחליפה שתשמח לחיות במקומה בבידוד כמעט מוחלט

enllibardsey

משפחת שרר עמדה לפתוח דף חדש בחייהם כשזכתה בפרס נדיר לעבור לגור באי (כמעט) בודד ומהמם ביופיו למשך 3 שנים - רק שאז קרה הבלתי צפוי וברגע שהם הגיעו אל האי, בנם הקטן בן ה-10 נפל, נפצע וזה הכריח אותם לחזור לביתם בעיר.

חלומם של ארבעת בני משפחת שרר נקטע הטרם החל בכלל, כשרק עברו אל האי ברדסיי, הנמצא מול חופי צפון ווילס, וכעבור שעות ספורות מצאו את עצמם במסוק חזרה אל ביתם שבלנרווסט, קונווי. המשפחה גברה על 50 מועמדים בתחרות וזכתה לחיות על האי, בו מתגוררים רק ארבעה תושבים, שם אב המשפחה, נד, נבחר לעבוד כמפקח בשכר של 16,500 ליש"ט פלוס מגורים ושירותים נוספים. נד, חקלאי בן 44 ואשתו סופי, בת ה-45, נבחרו להגן על שמורת הטבע, החווה ומצפה הציפורים עם שני ילדיהם, אולם כבר ביום הראשון, בנם סם נפל מהסירה שהובילה אותו אל האי ונפצע מאחד הסלעים. הוא פונה במסוק לבית החולים עם פציעה קשה ברגל שהובילה לסיבוכים. נד נשאר לבד לנהל את האי למשך קצת יותר מחודש אבל לא הצליח להתמודד עם המרחק מבני משפחתו ולבסוף חזר לביתו והשאיר את האי ללא השגחה.

משפחת שרר הייתה אמורה לגור על אי מבודד. Wales News Service, צילום מסך
בני המשפחה - לפני החוייה/צילום מסך, Wales News Service

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האיש שעזב הכול לפני 29 שנים כדי לחיות בעירום על אי בודד הוכרח לחזור לציווליזציה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • אי בודד
  • אי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully