וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראפר אמריקאי טוען: "אני אלוהים. הגעתי לכאן ממימד אחר"

30.5.2019 / 8:56

הרבה ראפרים חושבים שהם אלוהים, אבל הראפר ליל-קורי באמת מאמין בזה. בריאיון סנסציוני ל-ApexTV חושף הראפר שהוא הגיע מיקום מקביל כדי לשנות את העולם באמצעות המוזיקה שלו

APEX TV

קניה וסט הודה בריאיון פעם שהוא מאמין שהוא אלוהים. הוא אמר ל-BBC Radio 1: "כשמישהו בא ואומר 'אני אלוהים', כולם אומרים 'מי הוא חושב שהוא?'. הרגע אמרתי לך מי אני חושב שאני. אלוהים". הראפר האמריקאי ליל-קורי יצא השבוע בהכרזה דומה, רק שבניגוד לוסט - הוא אשכרה מאמין שהוא אלוהים, לא רק ישות כשרונית נשגבת אליה התכוון המשורר וסט. בריאיון לערוץ היוטיוב הסנסציוני ApexTV (שבדרך כלל מראיין "נוסעים בזמן") טען הראפר שהוא אל שהגיע אלינו מיקום מקביל כדי ל"שנות את התדרים שלנו באמצעות המוזיקה".

הוא דיבר ב"כנות" בריאיון: "אני מאמין שאני אל מיקום אחר שנשלח הנה כדי להביא לשינוי באמצעות המוזיקה שלי. עד כמה שאנשים מנסים לשכנע אותי שאני מכאן ושאני פשוט מטורף, כך אני מנסה לשכנע את העולם שאני למעשה אל מיקום אחר". לדבריו, הוא הגיע אל היקום שלנו דרך פרצה שנגרמה בעקבות סופה. הוא לא סיפר יותר מדי על המעבר לכאן או על מה שקורה במימד ממנו הגיע. הוא הוסיף: "לא תיארתי לעצמי שזה הולך לקרות כל כך מהר. משהו שקשור לסערה השליך אותי ליקום הזה".

ראפר טוען שהוא אל והגיע מיקום מקביל. ApexTV, צילום מסך
הראפר ליל-קורי חושב שהוא אל שהגיע מיקום מקביל/צילום מסך, ApexTV

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

נוסע בזמן טוען: צילמתי דינוזאור לפני 66 מיליון שנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully