וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצה לרשת את הבית": הרג את אשתו בזמן ההפלגה והטביע את הסירה

לואיס בנט הבריטי נשלח לשמונה שנות מאסר בארה"ב, אחרי שהודה בהסדר עם התביעה בהריגתה של איזבלה הלמן, אשתו הטרייה, בעת ששטו מקובה לפלורידה. בתחילה הוא הואשם ברצח, אך גופתה מעולם לא נמצאה והתביעה הפחיתה את חומרת העבירה

הספן הבריטי עם רעייתו ובתו. מרצה את עונשו בגין רצח אשתו במהלך חופשת ירח דבש. אתר רשמי
דיווח על היעלמותה רק אחרי 45 דקות. בנט ואשתו יחד עם בתם/אתר רשמי

אזרח בריטניה נשלח לשמונה שנות מאסר בארצות הברית אחרי שהורשע בהריגת אשתו הטרייה בעת שיט לחופי קובה. לואיס בנט בן ה-42 נשפט בבית משפט במיאמי, והודה במסגרת הסדר עם התביעה כי הוא אחראי למותה של איזבלה הלמן, בת 41.

בנט הואשם בתחילה ברצח ובהטבעה מכוונת של סירת הקטמרן שלהם, לפני שהודה בעבירה המופחתת. עליו לשלם גם 22,910 דולר פיצויים והוא יהיה תחת פיקוח למשך שלוש שנים אחרי שחרורו. הוא התנצל בפני משפחתה של אשתו במהלך הדיון, שבו נדחתה בקשתו של עורך דינו לעונש של שבע שנים.

הזוג, שלו הייתה תינוקת, הפליג מקובה לביתם בפלורידה, כשבנט שלח אות מצוקה ב-15 במאי 2017. השייט המנוסה, שלו יש אזרחות בריטית ואוסטרלית, טען שהוא גילה שאשתו נעלמה מכלי השיט, אבל הוא הפך לחשוד אחרי שהתברר כי דיווח זאת 45 דקות אחרי היעלמותה כשהוא בורח בסירת הצלה עם תכשיטים קובניים, ערכת תה וצנצנת של חמאת בוטנים.

עוד ידיעות מהעולם
לשחד כדי לשרוד: מעגל החיים האכזר של אזרחי צפון קוריאה
אלפים ללא חשמל: הרוג ועשרות פצועים בסופות טורנדו באוהיו

בנוסף לכך, נמצא שהוא הבריח מטבעות נדירים בשווי של עשרות אלפי דולרים, ולפי התביעה זהו אחד המניעים שהובילו אותו להרוג את אשתו. הוא אמר כי הם נגנבו שנה קודם לכן והוא ריצה עונש מאסר של שבעה חודשים על כך.

גופתה של אשתו מעולם לא נמצאה למרות חיפושים נרחבים, והתביעה טענה בתחילה כי הוא הטביע במכוון את כלי השיט כדי לסיים את "ריב הנישואים" שלו ולרשת את הבית ואת הכסף.

הספן הבריטי אשר רצח את אשתו במהלך חופשת ירח דבש. אתר רשמי
יהיה תחת פיקוח למשך שלוש שנים אחרי השחרור. בנט/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully