וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשקית רב פעמית: נוסע ניסה להבריח אלפי עלוקות בטיסה מרוסיה

איפוליט בודונוב נקנס ב-15 אלף דולר לאחר שניסה להבריח 4,788 עלוקות, הנמצאות בשימוש רפואי. הן זוהו לאחר שאחד הכלבים בגבול הריח אותן. הרשויות בקנדה הסבירו כי קיים פיקוח על הסחר בעלוקות אלה מאחר ש"קיים איום משמעותי" על הישרדותן

עלוקה. ויקיפדיה, אתר רשמי
העלוקות נמצאות בשימוש רפואי וקיימות מגבלות על הסחר בהן/אתר רשמי, ויקיפדיה

נוסע בטיסה מרוסיה לקנדה נקנס ב-15 אלף דולר - לאחר שניסה להבריח אלפי עלוקות בכבודתו - הנוסע, איפוליט בודונוב, נעצר בנמל התעופה הבינלאומי פירסון בטורונטו בחודש אוקטובר שעבר.

העלוקות הנמצאות בשימוש רפואי נתונות תחת פיקוח על סחר בחיות הבר. על פי גורמי איכות הסביבה בקנדה, 4,788 עלוקות חיות נמצאו בשקית קניות רב-פעמית בנמל התעופה, לאחר שאחד הכלבים שעובד תחת סוכני הגבול הריח אותן.

סוכנות הסביבה ושינויי האקלים הקנדית הודיעה כי העלוקות נשלחו לבדיקות על מנת לקבוע אם הן חוקיות. הן זוהו כעלוקות מסוג "הירודו ורבנה", אחד משני סוגים בלבד של עלוקות רפואיות, כולן הגיעו מהטבע. הרשויות בקנדה הסבירו כי קיים פיקוח על הסחר בהן מאחר ש"קיים איום משמעותי על הזן". בודונוב הואשם בייבוא לא חוקי של זנים שנמצאים בפיקוח.

עלוקות אלה, שמוצצות דם של בעלי חיים ובני אדם, היו אחד מהזנים הראשונים בטבע שנקבעו אמצעים לשימורם בטבע, כולל הגבלות על ייצוא שלהם, עוד משנת 1823. ברפואה המסורתית הן שימשו בעיקר להקזת דם, אך גם ברפואה המודרנית יש להן כמה שימושים, בהם חיבורי רקמות, והן היו חיוניות גם בטיפולי הדיאליזה הראשונים.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
עם כוחות קומנדו וחיל האוויר: טורקיה פתחה במבצע נגד הכורדים בעיראק
"רוח הקודש" שהצילה נהג בגרמניה מקנס על מהירות גבוהה
הטיח על הרצפה עיתונאי: כך הגיב מושל ברוסיה על שאלה נוקבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully