וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש יריות בחדר השינה: ראש עיריית טהראן לשעבר רצח את אשתו השנייה

מוחמד עלי נג'אפי, שהתפטר מתפקידו אחרי ביקורת על שנשא אישה נוספת בת 35, הסגיר את עצמו למשטרה והודה שירה בה למוות. לפי הרשויות, בין השניים היו בעיות משפחתיות. "רק רציתי להפחיד אותה כדי שתסכים להתגרש, אבל הנשק היה מוכן"

עריכה: תומר לוי

המשטרה באיראן עצרה אתמול (שלישי) את ראש עיריית טהראן לשעבר מוחמד עלי נג'אפי אחרי שהודה בירי למוות באחת מנשותיו. על פי סוכנות הידיעות האיראנית IRNA, הנרצחת מיטרה נג'אפי, אחת משתי נשותיו של הפוליטיקאי המקומי, נורתה בביתה בצפון הבירה. התובע מוחמד שהריארי הודיע כי נג'אפי הגיע לרשויות והודה בירי. לדבריו, בין בני הזוג היו בעיות משפחתיות.

בשנת 2013, נג'אפי הרפורמיסט, מתמטיקאי בוגר אוניברסיטת MIT שבמס'צוסטס, עבד כאחראי על המורשת התרבותית והתיירות בממשלו של הנשיא חסן רוחאני במשך כשבעה חודשים. לאורך הקריירה שלו הוא החזיק במשרות פוליטיות רבות.

הגנרל עלי רזה לוטפי, ראש מחלקת החקירות הפליליות במשטרת טהראן, אמר בריאיון לטלוויזיה כי נג'אפי מסר את עצמו לידי המשטרה מרצונו והודה בפשעו. נג'אפי ירה חמש פעמים, שמתוכן שני כדורים פגעו בנרצחת.

עוד חדשות מהעולם בוואלה! NEWS:
"רוח הקודש" שהצילה נהג בגרמניה מקנס על מהירות גבוהה
עם כוחות קומנדו וחיל האוויר: טורקיה פתחה במבצע נגד הכורדים בעיראק
הטיח על הרצפה עיתונאי: כך הגיב מושל ברוסיה על שאלה נוקבת

ראש עיריית טהראן לשעבר מוחמד עלי נג'אפי ואשתו השנייה. אתר רשמי
"היא לא הסכימה להתגרש". מוחמד עלי נג'אפי ואשתו השנייה/אתר רשמי

על פי הדיווח בסוכנות הידיעות תסנים, גופתה נמצאה בחדר השינה שבקומה השביעית של מגדל המגורים שבו התגוררו. אף שפוליגמיה חוקית באיראן, רבים ביקרו את נג'אפי בן ה-67 על נישואיו למיטרה בת ה-35. הוא התפטר בשנה שעברה לאחר שזכה לביקורת על השתתפותו בטקס שבו רקדו ילדות, כשהסיבה הרשמית לפרישתו היא "בעיות בריאותיות".

"רק רציתי להפחיד אותה", אמר אחרי מעצרו. "אבל הנשק היה מוכן לירות. ביקשתי ממנה להתגרש, אבל היא סירבה. טעיתי".
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully