וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרדה בזכות אוכמניות: מטיילת חולצה אחרי שבועיים ביערות הוואי

אמנדה אלר טיילה בפארק לאומי באי, אך נפלה מצוק לגיא עמוק והתקיימה רק מפירות וממים, עד שאותה על ידי מסוק שהשתתף במאמצי החיפוש הנרחבים. "בחרתי בחיים, על אף שהיו רגעים של אובדן ופחד מוחלטים"

#findamanda

מטיילת אמריקנית נמצאה בסוף השבוע בהוואי אחרי שבועיים של חיפושים נרחבים אחריה. אמנדה אלר, בת 35, נראתה לאחרונה ב-8 במאי, אז פתחו בני משפחתה וחבריה במבצע חיפוש מאומץ והציעו פרס כספי על חזרתה בבטחה. ביום שישי, היא אותרה אחרי שנופפה למסוק שחג בשמי האזור.
לפי דיווחים מקומיים, היא איבדה ממשקלה, וניזונה מאוכמניות וממקורות מים. היא סובלת מרגל שבורה, מקרע במיניסקוס, מכוויות ומשפשופים.

בסרטון נרגש שהיא פרסמה אתמול בפייסבוק, תיארה אלר, מדריכת יוגה, כיצד שרדה את "הימים הקשים ביותר בחיי" בזמן שנפצעה בעת שטיילה באי מאווי. היא אמרה ממיטת בית החולים לצד בן זוגה כי היא "בחרה בחיים על אף שהיו רגעים של פחד ואובדן מוחלטים ורצון לוותר. לא בחרתי בדרך הקלה יותר, אפילו שזה אמר עוד סבל וכאב עבורי".

בסרטון אחר אמר אביה כי הוא "יבב כמו תינוק" כשבתו נמצאה. אמה סיפרה כי אמנדה הייתה במצב טוב באופן מפתיע בהתחשב למשך הזמן שבו היא נעדרה.

רויטרס

המכונית והטלפון הסלולרי של אלר נמצאו בחניון של שמורת יער מקוואו, מה שהוביל את משפחתה וחבריה לחשוד שהיא הלכה לאיבוד בעת הטיול ביער. בן זוגה היה האדם האחרון שראה אותה, והוא סיפר שיש לו "תחושה חזקה" שהיא נמצאת שם.

אלר נתקעה בגיא עמוק, אחרי שצנחה מצוק בגובה שישה מטרים, ושלושה מחברי צוות החילוץ הבחינו בה ביום שישי האחרון. "השתגענו, ניסינו שלא לאבד את המקום בניסיון להגיע אליה מהר מדי", אמר כריס ברקווסט, אחד המחלצים. חבייר קנטלופס, חבר אחר בצוות החיפוש האווירי, שיתף ברשתות החברתיות תמונות וסרטון ממבצע החילוץ יוצא הדופן. זה היום הנהדר ביותר בחיי", כתב בפייסבוק כשתיאר את מבצע החילוץ.

עוד באותו נושא

ניזונה רק מדשא: אישה שעברה תאונה שרדה 6 ימים במדבר בארה"ב

לכתבה המלאה
מורה ליוגה נמצאה בחיים אחרי שאבדה 17 ימים בג'ונגל. רויטרס
אלר מחולצת על ידי המסוק, שישי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully