וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-FBI חקר עדות: "ראיתי את אדולף היטלר אחרי המלחמה בבואנוס איירס"

27.5.2019 / 9:49

מסמכי ה-FBI שנחשפו מספרים את סיפור המרדף אחר השמועות לפיהן הצורר הנאצי שרד את מלחמת העולם השנייה, כולל דיווח שנבדק על ידי אדם שטען שראה אישית את היטלר בארגנטינה. ומה קרה אחרי שהוא תוחקר בשנית?

טריילר לסדרה על היטלר - Hitler: The Rise And Fall/Apple TV

בסרטון - הפרומו לסדרה "לצוד את היטלר" של ערוץ ההיסטוריה

מסמכי ה-FBI שהיו חסויים ונחשפו במהלך השנים מגלים דברים מדהימים. אחד הדברים שנחשפו לאחרונה הם המאמצים הגדולים של ה-FBI להוכיח או להפריך את השמועות שמנהיג גרמניה הנאצית הצורר אדולף היטלר לא התאבד בבונקר שלו אלא בכלל שרד בחיים את מלחמת העולם השנייה. לאחרונה פורסם "דיילי סטאר" על כך שסוכנות הביון הפדרלית של האמריקאים בדקו עדות לפיה היטלר נראה עם בת זוגו אווה בראון במלון בברזיל אחרי המלחמה.

מסמכים שנחשפו לאחרונה מגלים על דיווח שערורייתי שהגיע למנהל ה-FBI, אדגר הובר. סוכני הרשות ראיינו אדם שטען שלקראת סוף המלחמה היטלר הוחלף בכפיל. הוא טען כי המנהיג הנאצי ברח מגרמניה לפני סיום מלחמת העולם השנייה והגיע לדרום אמריקה. להובר הגיע דוח לפיו המודיע חי בדייטון, אוהיו. הוא חשש להעביר את המידע כדי שלא יחשדו בו כמישהו לא שפוי, או כמי שמנסה למתוח את הרשות. הוע טען כי ראה את היטלר בתחילת שנות ה-50 בבואנוס איירס. לטענתו היטלר עבר ניתוח פלסטי כדי להראות צעיר בהרבה.

עוד בנושא
אנשים מאמינים שכדור הארץ חלול וחיים בתוכו הנאצים ובראשם היטלר
ה-CIA חושף: אדולף היטלר היה הומוסקסואל עם חיבה לנערים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully