וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית בצפון: בת שנתיים וחצי נדרסה למוות ליד שפרעם

23.5.2019 / 20:31

הפעוטה נדרסה שלא במעבר חצייה ונפצעה בתחילה אנוש. צוותי הצלה פינו אותה לבית החולים רמב"ם שם המשיכו בפועלות ההחייאה, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת סיבות התאונה

תאונת דרכים בכפר אעבלין 23 במאי 2019. דוברות השמטרה, אתר רשמי
זירת תאונת דרכים בכפר אעבלין, היום/אתר רשמי, דוברות השמטרה

בת שנתיים וחצי נהרגה היום (חמישי) לאחר שנפצעה אנוש מפגיעת רכב שלא במעבר חצייה, בכפר אעבלין ליד שפרעם. צוותי הצלה פינו אותה לבית החולים רמב"ם תוך ביצוע פעולות החייאה, שבסופן נאלצו לקבוע את מותה. שוטרי משטרת ישראל איתרו את זירת התאונה ובוחן תאונות דרכים הגיע למקום והחל לחקור את נסיבות התאונה.

היום נפצעו חמישה בני אדם בתאונת דרכים בין שני כלי רכב פרטיים ומשאית, בכביש 70 בין צומת התשבי למחלף תות לכיוון דרום, סמוך ליקנעם. שניים מהם נפצעו באורח קשה, בהם פעוט כבן שנתיים עם פגיעת בטן וצעיר בשנות ה-20 לחייו עם חבלות בראש ובחזה. שלושה בני אדם נוספים נפצעו באורח בינוני - גבר כבן 30, צעיר כבן 27 ונערה כבת 17. הפצועים פונו למרכז הרפואי רמב''ם בחיפה.

מבירור ראשוני עולה כי נוסעי הרכב הפרטי שבו מהילולה בהר מירון. בוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה. כמו כן, נבחנת מעורבותה של משאית ועליה מיכל טנק הנושא כלור.

על פי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, עד כה בשנת 2019 מתו חמישה ילדים מתאונה בסביבת הרכב. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים, "לבנו עם המשפחה הכואבת. חשוב להבין כי בשל גובהם הנמוך של ילדים, נהג אינו יכול להבחין בהם כשהם בסביבת הרכב. בשל כך, בסביבת הכביש ובאזורי חנייה חובה להשגיח על ילדים במרחק נגיעה ובלי להסיר מהם את המבט. בנוסף, מסיבה זו ילדים מתחת לגיל 9 אינם חוצים כביש לבד".

עוד בוואלה! NEWS
סכנת חיים: תיעוד התאונות הקשות שנגרמו מחציית צומת באור אדום
"הנסיך של המשפחה": אביתר מת בתאונה חודשים לפני סוף השיקום
כמעט אסון בב"ש: אמבולנס התהפך לאחר שפגע ברכב פרטי ובהולך רגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully