וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: פיצוץ הגז שבו נהרגו גבר ואישה באילת היה מכוון

לוואלה! NEWS נודע כי בחקירת פיצוץ הגז בדירה באילת בו נהרגו שני שכנים נבדק אם ההרוגה הייתה מעורבת בגרימתו בכוונה תחילה. "האישה סבלה מבעיות נפשיות וטופלה בעבר", אמרו גורמים. בבית החולים יוספטל סיפרו כי יממה לפני מותה דרשה לראות פסיכיאטר ולא קיבלה מענה

צילום: כיבוי אש

מצבור גז שנפתח גרם ככל הנראה למותם של אישה בשנות ה-40 לחייה ולגבר נוסף כבן 50 בפיצוץ בלון הגז באילת בסוף השבוע האחרון - כך עולה מפרטים חדשים מחקירת מותם של השניים.

גורמים המעורבים בחקירה אמרו לוואלה! NEWS כי נבדקת האפשרות "שהאישה הייתה מעורבת בגרימת הפיצוץ בכוונת תחילה, או שמא גרמה לו עקב טעות אנוש". לדבריהם, היא סבלה מבעיות נפשיות וטופלה בכמה מקרים אצל פסיכיאטרים בבתי החולים יוספטל באילת וסורוקה בבאר שבע.

גורם בבית החולים יוספטל סיפר לוואלה! NEWS כי יממה לפני האירוע הגיעה למקום אחת הנשים שנפגעו בפיצוץ באורח קשה, ובהמשך אף נקבע מותה. לפי הגורם, היא דרשה להיפגש עם פסיכיאטר, ומשלא היה זמין היא החליטה על דעת עצמה לעזוב את המיון. הוא שחזר וסיפר כי האישה נהגה לעשות זאת בעבר, עד שנפגשה עם פסיכיאטר.

לקריאה נוספת בנושא
פיצוץ הגז באילת: מת מפצעיו הגבר בן ה-50; האישה במצב אנוש
חשד לפיצוץ מכל גז בבית באילת: גבר ואישה נפצעו באורח קשה

הרוג בפיצוץ גז בדירה באילת, 16 במאי 2019. דוברות כב"ה
הפיצוץ גרם למותם של שני שכנים. זירת האירוע באילת/דוברות כב"ה

מנהל בית החולים יוספטל, ד"ר אלדר ברקוביץ', מסר בתגובה לוואלה! NEWS כי "על פי רישיון משרד הבריאות בבית החולים אין מחלקה פסיכיאטרית. השירות הפסיכיאטרי בבית החולים ניתן על ידי רופא כונן שזמין לבית החולים בכל שעות היממה ובכל ימי השנה". לדבריו, "במקרים בהם נדרש ייעוץ פסיכיאטרי בבית החולים, המקרה מוצג לפסיכיאטר הכונן על ידי הרופא התורן בבית החולים ובהתאם לאופי המקרה ניתן ייעוץ פסיכיאטרי".

ד"ר ברקוביץ' טען כי בבית החולים לא ראו סימנים שיכולים להעיד על אפשרות כי האישה עלולה לגרום לפגיעה בה או באחרים. "לא היה באף אחד מהביקורים של המטופלת בבית החולים רמז לרצון או כוונה אובדנית כלשהי", הדגיש.

עוד באותו נושא

שני פצועים אנוש וקשה בפיצוץ בלון גז באשדוד; המבנה קרס

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האישה נהגה להגיע ודרשה לראות פסיכיאטר. בית החולים יוספטל באילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני ההרוגים בעיר הדרומית היו שכנים שהתגוררו ביחידות דיור סמוכות ברחוב ששת הימים. הפיצוץ התרחש בדירתה של האישה, בעת ששהה ההרוג בדירתו. שעות לאחר שפונה במצב אנוש לבית החולים יוספטל, נקבע מותו של הגבר. ממשרד הבריאות סרבו להתייחס לנושא בשל חקירת משטרה שמתנהלת בנושא בימים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully