וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע המדהים שבו החיה הנדירה חייכה ונופפה לאיש שהציל אותה

22.5.2019 / 8:42

ז'וזה אלדניזיו (50) קלט את ה"עצלנאי" באמצע כביש סואן בברזיל. הוא עצר את התנועה כדי למנוע ממנו דריסה, שם אותו על העץ הסמוך ונופף לו לשלום. התגובה שלו היה פשוט מדהימה. צפו במחווה

וואלה! כיף

מכירים את העצלנאים? אם לא ראיתם את הסרט "זוטרופוליס" אז קרוב לוודאי שלא נתקלתם עדיין באותם יונקים עצומים בגודלם שנפוצים בעיקר ביערות של אמריקה הדרומית. העצלנאים מבלים את מרבית חייהם על העצים, אך זכו לכינוי הזה בגלל האיטיות שלהם. למה אנחנו מספרים לכם את זה? ובכן, החיה הנדירה הזו תועדה ברגע יוצא דופן כאשר היא נתקעה באמצע כביש סואן ברחוב אנגרה דוס רייס שבריו דה ז'אניירו. למרבה מזלה, ז'וזה אלדניזיו, 50, חובב חיות מובהק נתקל בה והחליט להציל אותה מדריסה אפשרית כשפינה אותה מהכביש והחזיר אותה למקומה הטבעי - ליער הסמוך לכביש.

הסרטון של המעשה הזה תועד על ידי גבריאלה, ביתו של ז'וזה, ובו אפשר לראות כיצד אביה עוצר את התנועה עד שהוא מפנה את החיה. כאשר הוא מגיע לצד הדרך, הוא מניח את העצלן על העץ ומוודא שהוא נאחז בו. אבל זה לא הקטע הכי יפה בסרטון. לאחר שהחיה חזרה למקומה הטבעי, ז'וזה נפנף לה בידו לשלום ואז היא הפנתה אליו את ראשה בעצלנות אופיינית ונופפה לו בחזרה כשהיא מרימה באיטיות את ידה עם חיוך על פניה.

עוד ב"אסור לפספס"
התיעוד שהדהים את העולם: האם הנמלים ערכו טקס הלוויה לדבורה מתה?
תיעוד נדיר חשף את האמת על "חדי הקרן של הים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully