וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלבמה לא יקרינו את הפרק "הגאה" של ארתור: "ילדים עלולים לצפות"

סדרת הילדים הפופולרית הקרינה פרק היסטורי, שבו המורה מר עכבר מתחתן עם בן זוגו, אך הערוץ הציבורי במדינה השמרנית לא ישדר אותו. "ההורים סומכים על כך שילדים יוכלו לצפות ללא השגחה"

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

ערוץ הטלוויזיה הציבורי במדינת אלבמה שבארצות הברית סירב לשדר את הפרק ההיסטורי בתכנית הילדים הפופולרית "ארתור", שבה דמותו של המורה "מר עכבר" מתחתן עם בן זוגו פטריק.

הערוץ שידר במקום זאת פרק ישן, ולא את הפרק הראשון בעונה ה-22 של הסדרה, והכריז כי אין לו כוונה לשדר את הפרק בעתיד. "ההורים סומכים על כך שילדיהם יוכלו לצפות בערוץ ללא השגחה שלהם", אמר מנהל התכניות, מייק מקנזי. 'ילדים צעירים יותר מ'קהל היעד' עלולים לצפות ללא ידיעת הוריהם".

הוא אמר כי הערוץ החליט לא לשדר את הפרק כשיוצרי ומפיקי הסדרה הקנדית-אמריקנית הודיעו לתחנות המקומיות בחודש שעבר על עלייתו המתוכננת. הערוץ הציבורי באלבמה סירב ב-2005 לשדר פרק שבו דמותו של באסטר מבקרת ילדה שלה היו שתי אימהות.

לקריאה נוספת בנושא
מושלת אלבמה חתמה על חוק ההפלות: "כל החיים הם מתנה מקודשת מאלוהים"

פרק החתונה בסדרה ארתור. אתר רשמי
הסדרה הגיעה לעונה ה-22. מר עכבר מתחתן עם בן זוגו פטריק/אתר רשמי

מיסטי סודר, מורה מחליפה במדינה השמרנית, אמרה לאתר AL.com כי היא ובתה היו מאוכזבות מכך שהפרק לא שודר, והן פנו לערוץ לגבי זה. "לעולם לא חשבתי שאצא למאבק למען חתונה של עכבר הומו, אבל זה קרה", היא אמרה.

אלבמה עלתה לאחרונה לכותרות בשל חוק ההפלות שאישרה המושלת, הנוקשה ביותר בכל רחבי ארצות הברית. החוק אוסר על הפלות בכל המקרים, כולל באונס ובגילוי עריות, פרט למצב שבו חיי האם בסכנה. רופאים שיעברו על החוק עלולים להישלח לעד 99 שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully