וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להניח לקיפודים, להימנע משיירי אוכל: הקיץ מגיע - ואיתו הנחשים

20.5.2019 / 21:09

העשבייה שצמחה בחורף הגשום האחרון צפויה להביא עמה יותר נחשים מהרגיל, ובבתי החולים מצפים לעשרות נפגעים בעונה הקרובה. מהם כללי הזהירות שעליהם ניתן לשמור, כיצד נמנעים ממשיכת נחשים לחצרות הבתים ומה עושים במקרה של הכשה? המדריך המלא לעונת הנחשים

YOUTUBE

הקיץ שהתפרץ לחיינו בשיא העוצמה מביא איתו גם את תחילת עונת הכשות הנחשים. ד"ר יוסף נבי, מנהל המחלקה לרפואה דחופה (מיון) במרכז הרפואי זיו, אמר כי "עונת הכשות הנחשים החלה וכי בממוצע מידי שנה מטופלים בחדר המיון במרכז הרפואי זיו 30 מקרים של הכשות נחש, כאשר בשנים מסוימות הגיע המספר אף עד ל-50 נפגעים".

ד"ר נבי הסביר כי "הנחשים פעילים מאוד בחצרות בתים ובשטחים פתוחים ועל הציבור לנהוג על פי כללי הזהירות. כדי להימנע מהכשה יש להתלבש בלבוש מתאים כאשר מסתובבים בשטחים פתוחים - ללכת עם נעליים סגורות ולהדריך ילדים וצעירים שלא להרים סלעים או חפצים שמתחתם עלולים להסתתר נחשים".

ינון לשם, לוכד נחשים מקיבוץ שער הגולן, אמר כי בתחילת הקיץ הנוכחי יש יותר נחשים מאשר בשנים האחרונות בעקבות החורף הגשום שפקד אותנו. הוא סיפר כי בימים האחרונים כבר לכד מספר צפעים, בהם אחד באורך של 1.20 מטר.

עוד בוואלה! NEWS:
סקר וואלה! NEWS: רוב הציבור מתנגד למתן חסינות לראש הממשלה
חשד לרצח: גבר בן 35 נורה למוות בבאקה אל-גרבייה
טראמפ: אם איראן רוצה להילחם - זה יהיה סופה הרשמי

ינון לשם לוכד בשבוע שעבר במושבה כנרת צפע ארץ-ישראלי. ינון לשם, אתר רשמי
נחש שלכד לשם בשבוע שעבר/אתר רשמי, ינון לשם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully