וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בסרט אימה: גבר ביצע גירוש שדים ב"אישה רדופה שירקה רוחות רעות"

23.5.2019 / 8:34

אישה צעירה החלה לצעוק ולהתפתל במהלך נסיעה ברכבת בבואנוס איירס. גבר שהיה על הרכבת הזו החליט שנכנס בה שד והחל לבצע בה טקס פולחני וניסה להוציא ממנה את השדים הרעים. צפו בסרטון המטריד

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

מכירים את סרטי האימה האלו שמראים כיצד שדים או רוחות רעות משתלטות על בני אדם? ובכן, מסתבר שזה קורה גם במציאות, או לפחות יש מי שחושב ככה - כמו שניתן לראות בסרטון הווידאו הזה שעלה לאחרונה ברשת בארגנטינה. הוא צולם ברכבת הומה אדם וניתן לראות בו אישה שמתחילה לפתע להשמיע רעשים מוזרים - עד שהסובבים אותה היו בטוחים שהיא "נאבקת ביישות שחדרה אליה". אדם אחר שהיה על הרכבת ידע בדיוק מה לעשות והוא החל לבצע בה טקס ל"גירוש שדים" בזמן שהיא צועקת בהיסטריה ונראית כאילו היא עומדת להקיא.

על פי התקשורת המקומית, האישה ששמה לא פורסם נסעה לבדה ברכבת בבואנוס איירס והחלה להשמיע קולות אימה. הגבר שנחלץ לעזרתה היה בעל מבטא זר ובמהלך ביצוע הטקס שלו, שצולם על ידי אחד הנוסעים, אפשר לראות שהוא מתפלל בזמן שהיא מתפתלת ומשמיעה רעשים.

בסרטון אפשר לראות שהגבר אמר לה: "בעזרת הרוח הקדושה, בשמו של ישו. תלך ואל תחזור. תצא מהפה, תצא דרך הפה ואל תחזור. תשחרר אותה, בעזרת הדם של ישו שיש לו כוח".

צפו בתיעוד

עוד בנושא
צפו: רוח של קניבל השתלטה על דוגמנית בשידור חי ודרשה דם
חולני: צעירות זימנו רוח רפאים ונאלצו לעבור טקס גירוש שדים מצמרר
מלחיץ: שד משתלט על אישה במהלך ראיון לכתבה על גירוש שדים
ביזארי זו לא מילה: צפו בגירוש שדים קיצוני מאדם שהפך לנחש


על פי הדיווחים, אישה נוספת שהיתה על הרכבת ניגשה לשניים עם בקבוק שכנראה היה מלא בשמן, ושנעשה בו שימוש במהלך טקס גירוש הרוחות. הבחורה "הרדופה" והגבר שניסה לעזור לה ירדו ביחד באותה תחנה - ולא ידוע מה עלה בגורלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully