וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגופות המשופדות בגרמניה: "הגבר עמד בראש כת סקס"

בין חמשת האנשים שנמצאו ללא רוח חיים בחדר מלון בבוואריה ובבית באזור האנובר היה טורסטן וו. בן ה-53, שככל הנראה שיעבד מינית לפחות ארבע נשים כחלק מכת ימי-ביניימית. אחת מהן ירתה בו ובאישה נוספת בחץ וקשת, ואז התאבדה

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

הגבר שנמצא מת בחדר במלון בבוואריה כשגופו מנוקב בחיצים ככל הנראה עמד בראש כת שהתנהגה כמו בימי הביניים, והתייחס לנשים סביבו כאל שפחות מין - כך לפי דיווחים בכלי תקשורת בגרמניה. גופותיהם של טורסטן וו, בן 53, ושל שתי נשים אחרות נמצאו בחדר ביום שבת, כשלצדן שלוש קשתות. הוא ככל הנראה שלט בהן כראש כת, והוא נמצא ביום שבת במיטה לצדה של קרסטין אי, בת 33, כשהם מחזיקים ידיים. הם היו מחוררים בחצים, שנורו מהקשתות. האישה השלישית, שזוהתה בתור פרינה סי, בת 30, הייתה שרועה על הרצפה כשחץ ניקב את צווארה.

המשטרה מתייחסת לאירוע כאל "הסכם על רצח והתאבדות", אחרי שככל הנראה פרינה ירתה בזוג ואז בעצמה. ביום שני נמצאו שתי נשים מתות נוספות, בביתה של פרינה, בעיירה וויטינגן הסמוכה להאנובר. אחת מהן, גרטרוד סי, מורה בבית ספר יסודי בת 35, הייתה בת הזוג שלה. הגופה השנייה הייתה שייכת לנערה בת 19, אך המשטרה לא מסרה פרטים לגביה. המשטרה אמרה כי סיבת המוות של שתיהן טרם ידועה, וכי לא נמצאו קשתות וחצים בזירה.

לקריאה נוספת בנושא
תעלומת הגופות המשופדות בגרמניה: עוד שתי נשים נמצאו ללא רוח חיים

צוותי מז"פ בדירה באזור האנובר, גרמניה, שבה נמצאו שתי גופות, 13 במאי 2019. AP
סיבת המוות שלהן עוד לא ידועה. הדירה שבה נמצאו שתי גופות בצפון גרמניה/AP

לפי רשת RTL, "החוקרים חושדים שכל חברי הכת היו חלק מקבוצת סקס שהתמקדה בימי הביניים. ייתכן שטורסטן היה הגורו של הקבוצה". בבילד נכתב כי הוא ככל הנראה "שלט בהן כמו מאסטר" דרך שימוש בכוח פיזי ומניפולציות פסיכולוגיות.

ברשת RTL שוחחו גם עם זוג, שחושש שהנערה בת ה-19 שנמצאה ללא רוח חיים זו בתם. היא ניתקה עמם קשר לפני שנים ונמשכה אחרי מנהיג הכת, שאותו פגשה בשיעורים ללימוד אומנויות לחימה. הם סיפרו כי בתם שקעה במהרה לדיכאון, צבעה את שיערה לשחור וברחה מהבית. האם נזכרה כיצד הבת "דיברה על טורסטן, טורסטן, טורסטן", בזמן שהאב אמר כי הוא לא מצליח להבין כיצד הוא השפיע עליה כל כך תוך שבועות ספורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מלון בבוואריה, גרמניה, שבו נמצאו שלוש גופות, מאי 2019. AP
המלון בבוואריה שבו נמצאו שלוש הגופות ביום שבת/AP
  • עוד באותו נושא:
  • גרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully