וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבד את דרכו במהלך טיול: גבר התייבש למוות ליד המכתש הקטן בדרום

16.5.2019 / 10:16

קבוצה בת שבעה מטיילים בנחל עקרבים הזעיקה את המשטרה לאחר שהמים שהיו ברשותם אזלו, והם חשו בתשישות רבה. צוותי חילוץ שהגיעו למקום העניקו להם סיוע רפואי, אך נאלצו לקבוע את מותו של אחד מהם שנפגע באורח קשה מאוד

צילום: משטרת ישראל, עריכה: תומר לוי

מטייל התייבש למוות אתמול (רביעי) במהלך טיול בנחל עקרבים שבדרום הארץ. המטייל היה חלק מקבוצה של שבעה מטיילים מבוגרים שדיווחו למשטרה כי הם תשושים וכי המים שהיו ברשותם אזלו. במקום שררו תנאי מזג אוויר קשים, והקבוצה טעתה ככל הנראה בניווט מנחל עקרבים עליון לתחתון.

למקום יצאו מפקד נקודת השיטור ערבה ומתנדבי משטרת ישראל מיחידת החילוץ ערבה פגשו בקבוצת המטיילים מסרו להם מים והתברר כי קבוצת המטיילים התפזרה ונפתחו בניהם פערי הליכה. אחד מהם אותר כשהוא תשוש וחסר דופק.

מטייל מת מהתייבשות בערבה, שישה אחרים חולצו ללא פגע. דוברות משטרת ישראל
מסוק החילוץ של חיל האוויר, אתמול/דוברות משטרת ישראל

מתנדבי משטרת ישראל מיחידת החילוץ ערבה החלו לבצע במטייל פעולות החייאה תוך הזנקת כוח מוסק של יחידת החילוץ של חיל האוויר 669. משהגיעו לוחמי 669 הם סייעו במאמצי ההחייאה אך לבסוף לא נותר לרופא המוסק אלא לקבוע את מותו. שאר המטיילים חולצו ללא פגע.

במשטרה קראו לציבור המטיילים לגלות ערנות לתנאי מזג האוויר בשטח, להצטייד במים רבים, לבחור במסלול הליכה מוכר ומותאם הליכה ולהשאיר איש קשר.

  • עוד באותו נושא:
  • מטיילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully