וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חקלאי נלכד במכונה חקלאית, ונאלץ לכרות לעצמו את הרגל עם סכין

קורט קייזר בן ה-63 מנברסקה עבד בשדה כשהוא נתקע בתוך צינור מחודד, שאת הכיסוי ממנו הסיר במהלך חודשי החורף. בזמן שהמכונה קרעה את כף רגלו, הוא חתך את חלקה התחתון וזחל מאות מטרים עד שהגיע לטלפון

חקלאי ממדינת נברסקה שגדע בעצמו את רגלו אחרי שנלכד במכונה חקלאית, מאי 2019. צילום מסך מרשת ABC, צילום מסך
עבר טיפול ארוך. קורט קייזר בריאיון לרשת ABC/צילום מסך, צילום מסך מרשת ABC

חקלאי במדינת נברסקה שבארצות הברית קטע לעצמו את הרגל אחרי שנלכד במכונה חקלאית. קורט קייזר בן ה-63 העביר חיטה ממחסן אחד לשני כשהוא נשאב לתוך צינור שחלקו הקדמי מעוצב כמו בורג. הוא נאלץ לגדוע את רגלו עם סכין מטבח ולזחול עד שהגיע לטלפון הקרוב ביותר כדי להזעיק עזרה. הוא אושפז במשך כמה שבועות בבית חולים ועבר שיקום לפני ששב לביתו בעיירה פנדר, הסמוכה לגבול עם מדינת איווה, ביום שישי האחרון.

קייזר עבד לבדו בנכס שלו בזמן התאונה, והוא לא הצליח למצוא את הטלפון כשהוא נלכד במכונה שקרעה את כף רגלו ולכדה את החלק התחתון של רגלו. אז, הוא לקח את הסכין וגדע את החלק שנותר מתחת לברך. אחרי ששחרר את עצמו, הוא זחל מאות מטרים וצלצל לבנו, שאסף אותו והסיע אותו אל העיירה. משם, הוא הוטס לבית חולים בלינקולן, בירת המדינה.

קייזר אמר שהוא הסיר כיסוי בטיחות שהיה בקצה המכונה במהלך החורף האחרון, כדי להתאים את הציוד. הוא אמר בריאיון לרשת ABC כי הוא מאוכזב מעצמו על כך שלא הצליח לתקן זאת. "אבל זה למה קוראים לכך תאונות, אני מניח", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully