וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה בשמי אלסקה: חמישה הרוגים בהתנגשות מטוסים

14.5.2019 / 11:35

שני מטוסי הסיור התנגשו מסיבה לא ברורה באזור פופולרי בקרב תיירים, ועוד עשרה נוסעים נפצעו. עוד נוסע אחד מוגדר נעדר. שני המטוסים לא היו תחת פיקוח בקרי האוויר

צילום: מתוך הטוויטר של Kattey Ortiz, עריכה: איתי עמרם

שני מטוסים התנגשו הלילה (שלישי) בשמי אלסקה, בתאונה שבה נהרגו לפחות חמישה נוסעים. עוד עשרה נוסעים נפצעו ועוד נוסע אחד מוגדר נעדר. לפי משמר החופים, שני המטוסים - אחד מהם היה עם 11 נוסעים ואנשי צוות, והשני עם חמישה נוסעים - התרסקו מעל המים במרחק של בין 40 ל-48 ק"מ מקטצ'יקן.

רשות התעופה הפדרלית (FAA) אמרה כי אתר ההתרסקות היה בקון קוב, ליד ג'ורג' אינלט, סמוך לאכסניות תיירים פופולריות עבור המטיילים בשמורת טבע סמוכה, כ-48 ק"מ מדרום לג'ונו, בירת אלסקה. דובר מטעם ה-FAA אחד מכלי הטיס שהתרסק היה מדגם "הווילאנד DHC-2 ביבר" והשני היה הווילאנד אוטר DHC-3, הגדול יותר.

עוד ידיעות בנושא
צפו: מטוס הצליח לנחות בשלום ללא גלגלים קדמיים

שני מטוסי ים התנגשו בטיסה בדרום מזרח אלסקה'  במרחק 
של כ-40 ק"מ מהעיר קטצ'יקן; לפחות 4 בני אדם שהיו במטוסים נהרגו. רויטרס
פינוי פצועים מהתרסקות המטוסים, היום/רויטרס

חברת התעופה המקומית "טקוואן איר", שהפעילה את המטוס שעליו היו 11 נוסעים, אמרה שהטייס ותשעה נוסעים חולצו ומקבלים טיפול רפואי, אולם גורלו של אחד הנוסעים לא ידוע. לפי החברה, הקבוצה חזרה מסיור אווירי מעל הפיורדים כשהתאונה התרחשה. שני המטוסים החד-מנועיים לא היו תחת פיקוח בקרי אוויר וסיבת התאונה עדיין לא ידועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully