וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא עשתה סקס עם חבר של בנה בן ה-14- אבל לא תכלא בגלל סיבה מוזרה

13.5.2019 / 9:21

בת ה-33 השתכרה במסיבה של נערים וקיימה יחסי מין פעמיים עם נער בן 14, אך טענה לאחר מכן כי חשבה שהוא מבוגר יותר ומעל לגיל 18. "היא שוחחה עם אמו מספר פעמים בעבר והייתה אמורה לדעת בן כמה הוא"

אישה בת 33 מלונגפורד, קובנטרי, זוכתה מאשמת התעללות מינית בקטין אחרי ששכבה עם נער בן 14 בשעה שהייתה בגילופין במהלך מסיבת יום הולדת של צעיר אחר. בתקשורת הבריטית דווח שבית המשפט זיכה את קימברלי אבל, אם לשני ילדים, אחרי ששמע שהיא שתתה חצי בקבוק וודקה, חצי בקבוק ליקר אמרטו דיסארונו, וכמה שוטים לפני שניגשה לנער ואמרה לו: "אתה לא מתכוון לז@#ן איתי?". הם קיימו יחסי מין פעמיים - באותו הלילה ובבוקר שלאחר מכן, אך בית המשפט שוכנע כי היא סברה שהוא מעל גיל 18.

המושבעים שמעו את אבל מודה כי קיימה עם הנער יחסי מין, אך כאמור חשבה שהוא מעל הגיל המותר. "המבוגרים שתו קצת, והיא שתתה יותר מקצת", אמר התובע במשפט, "היא אמרה לשוטרים ששתתה חצי בקבוק וודקה וחצי בקבוק של ליקר וכמה שוטים. האם היה לה קל יותר לעשות את זה בלילה, כשהיא הייתה שיכורה, את זה אתם תחליטו. אבל היא עשתה את זה בשתי הזדמנויות שונות, פעם בלילה, ופעם בבוקר לאחר מכן".

במשפט סיפר התובע כי לאחר המסיבה, ישב הנער ביחד עם חברו, שחגג את יום ההולדת, על הספה בסלון וראו טלוויזיה. "לידו הייתה שמיכה. הנאשמת הגיעה, התיישבה לידו, נכנסה מתחת לשמיכה והתחילה לגעת בו". בשלב הזה החבר עזב, וגם הנער ניסה, אך אבל שאלה אותו: "אתה לא רוצה לשכב איתי?".

עוד בנושא:
ה"אמא המעודדת" הודתה שעשתה סקס עם בן 17 מהכיתה של בתה
האמא ששיחקה "טוויסטר בעירום" ושכבה עם חבריה של בתה - לא תכלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully