וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות עצמאות מסוכנות: זיקוקים הציתו שריפה בחולון | צפו

8.5.2019 / 21:57

מאות אלפי ישראלים יצאו לחגוג את יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל ולצפות בזיקוקים, אך עיניהם של רבים מתושבי חולון לא הביטו לשמיים, לאחר ששריפה פרצה בשדה סמוך לעמדת שיגור הזיקוקים. צוותי כיבוי הוזעקו למקום ומנסים להשתלט על הלהבות

צילום: חגית וינברג, עריכה: איתי עמרם

שריפה פרצה הערב (רביעי) בחולון בעקבות מופע הזיקוקים לכבוד יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל. כוחות כיבוי הוזעקו לטפל בדליקה שפרצה בשטח פתוח בסמוך לשכונת ח' בעיר, לאחר שמפעיל הזיקוקים שיגר אותם לאוויר קים בחגיגות שארגנה העירייה. אחד הזיקוקים גרם להתקלחות בשטח הסטרילי של מתחם הפעלת הזיקוקים. בשעה זו מנסים כבאים להשתלט על האש שאחזה בצמחייה במקום.

בנוסף, בחגיגות יום העצמאות במגדל העמק, גבר בן 50 נפצע באורח בינוני בעת ששיגר זיקוקים סמוך לבימת בידור שנשכר מטעם העירייה. צוות מד''א, שאיבטחו רפואית את האירוע, העניקו טיפול רפואי ופינו את הפצוע לבית החולים רמב''ם בחיפה כשהוא סובל מפציעה בכף היד.

ברחבי הארץ החלו חגיגות העצמאות בהשתתפות אמנים, זמרים והפעלות שארגנו הרשויות המקומיות. מאות אלפי ישראלים יצאו לרחובות כדי להשתתף בחגיגות עם מזג האוויר הנעים שמורגש ברחבי ישראל.

שריפה בחולון, כנראה בגלל זיקוקי יום העצמאות. צילום: חגית וינברג, אתר רשמי
השריפה שפרצה בחולון, הערב/אתר רשמי, צילום: חגית וינברג

מוקדם יותר נערך טקס נעילת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות איבה ופתיחת חגיגות יום בהר הרצל בירושלים. האירוע נערך במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. יו"ר הכנסת אדלשטיין אמר בפתח הטקס, "בכל שנה אני עומד כאן נפעם אל מול ההישגים של משיאי המשואות. איזו קבוצת אנשים מדהימה ופורצת דרך, שממלאת אותנו בגאווה שנה אחר שנה. חלקם התגברו על אתגרים עצומים שהוצבו בפניהם, חלקם נאלצו להתמודד עם גורל אכזר מאין כמוהו, אבל הם מעולם לא וויתרו".

עוד באותו נושא

דגלים, זיקוקים וריקודים: ישראל חוגגת 71 שנות עצמאות

לכתבה המלאה
זיקוקים בחגיגות יום העצמאות ה-71 בחדרה. שלומי גבאי
זיקוקים בחדרה, הערב/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully