וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ברמנית שמכרה אלכוהול לאדם שרצח שמונה אנשים עומדת בפני מאסר

התביעה בטקסס טוענת שלינדזי גלאס ידעה שספנסר הייט שיכור וחמוש ובכל זאת הגישה לו משקאות חריפים שעות לפני שהרג את גרושתו ושבעה מחבריהם. היא עשויה להישלח לעד שנת מאסר משום שלפי החוק, אסור למכור אלכוהול לאדם שיכור. עורך דינה זועם: "היא עזרה לחקירה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לספנסר יש סכין גדולה על השולחן". הברמנית לינדזי גלאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברמנית בטקסס נאשמת בהזנחה פושעת אחרי שהגישה משקאות אלכוהוליים לאדם שרצח את גרושתו ושבעה בני אדם נוספים ב-2017. לינדזי גלאס נעצרה בפלאנו בחודש שעבר, והואשמה בהפרת חוקי המדינה בשל מכירת אלכוהול ל"אדם שיכור או משוגע". הרשויות טוענות שהיא הייתה צריכה לדעת לא להגיש משקאות לרוצח, ספנסר הייט, שהיה שיכור וחמוש. היא עשויה להישלח לשנת מאסר או להיקנס ב-500 דולר, או גם וגם.

הייט תקף את אשתו לשעבר, מרדית', ושבעה מחבריהם בביתו לשעבר בפלאנו ב-10 בספטמבר 2017, בזמן שהקבוצה צפתה במשחק פוטבול. הוא נהרג בהמשך בחילופי ירי עם שוטרים.
ניתוח גופתו הראה כי רמת האלכוהול בדם שלו הייתה גבוהה פי ארבעה יותר מהמותר. המשטרה אמרה כי הוא שתה מוקדם יותר באותו ערב בפאב מקומי, שבו עבדה גלאס. בשנה שעברה, כמה ממשפחות ההרוגים הגישו תביעה נגד גלאס ונגד הפאב באשמת רשלנות.

אחרי מעצרה, עורך דינה סקוט פאלמר אמר כי גלאס התקשרה למשטרה כשהייט עזב את המקום ואף זכתה לשבחים בתחילה מהמשטרה על מעשיה. "לא רק שהיא הכירה את ספנסר, היא גם הייתה חברה של מרדית' והיא הייתה אמורה להיות במסיבה באותו הערב", הוא אמר. "זאת בושה עבור משטרת פלאנו לרדוף אחרי מי שהיה חיוני בניסיון לעצור את האירועים המזעזעים באותו הערב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהרג בחילופי יריות עם השוטרים. ספנסר הייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי חוק האלכוהול של טקסס, זו עבירה פלילית למכור משקאות חריפים "לאדם שנוטה להשתכר, לשיכור או לאדם משוגע". דוח רשמי של הרשות למשקאות אלכוהוליים של טקסס משנה שעברה קבע כי מצלמות האבטחה הראו את הייט שתוי, כשהוא אינו יציב ורץ לתוך שולחנות. בנוסף לכך, גלאס אף כתבה לברמן אחר שעובד במקום מסרון: "לספנסר יש סכין גדולה על השולחן והוא מסובב אותה ורק מבקש את המשקה שלו ואומר שהוא צריך לעשות עבודה מלוכלכת...משוגעעעעעע".

גלאס, שהוכשרה לזהות סימנים לשכרות, אף כתבה לאותו עמית לעבודה כי הייט היה שיכור והתנהג מוזר, ושלף אקדח מהכיס הקדמי שלו והניח אותו על השולחן. זאת בניגוד לחוק במדינה, האוסר להכניס כלי נשק לברים. המקום איבד מאז את הרשיון למכור משקאות חריפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully