וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין הפתיע את החיילים המצטיינים: "ישראל כולה מצדיעה לכם"

7.5.2019 / 12:51

נשיא המדינה הגיע לחזרות לטקס המסורתי של יום העצמאות שבהם השתתפו 120 החיילים והחיילות המצטיינים השנה. בחגיגות בבית הנשיא, שייפתח במטס כבוד, ישתתפו בין היתר ציפי שביט ומאיה בוסקילה. "רואה פה את כל הכומתות מכל הצבעים ואלו מרכיבות את הצבא שלנו"

צילום: לע"מ

נשיא המדינה ראובן ריבלין הפתיע היום (שלישי) את 120 החיילות והחיילים המצטיינים במהלך החזרה הגנרלית לחגיגות יום העצמאות ה-71 לישראל. באירוע השירה "כל ישראל מירושלים", שיתקיים בבוקר יום העצמאות בבית הנשיא, ישתתפו אמנים מישראל והצמרת המדינית והביטחונית של המדינה. במהלכו, יתקיים גם טקס החיילים המצטיינים המסורתי. ריבלין בירך את החיילים בחזרות: "שלום לכם, הטובים שבטובים, נפלא לראות אתכם".

"אני מקדם אתכם בברכה ואהבה כפי שעושים כל שנה נשיאי ישראל", אמר ריבלין לחיילים המצטיינים. "זהו יום של התרוממות נפש. אתם 120 הנבחרים מבין המובחרים שמגיעים אלינו על מנת שמדינת ישראל כולה תוכל להצדיע לכם ובאמצעותכם להצדיע לצה''ל כולו. אני רואה פה את כל הכומתות מכל הצבעים ואלו מרכיבות את הצבא שלנו".

עוד בוואלה! NEWS:
כרבע מיליון שקל לעומר אדם: ההופעה שאושרה תחת דרעי - למרות הצהרתו
ערב יום העצמאות: יותר מתשעה מיליון אזרחים חיים בישראל
מטס חיל האוויר ליום העצמאות: מתי הוא עובר מעל העיר שלכם?

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין בחזרות לקראת טקס החיילים המצטיינים המסורתי של יום העצמאות, הר הרצל, ירושלים 7 במאי 2019. חיים צח / לע"מ, אתר רשמי
"יום של התרוממות נפש". ריבלין עם החיילים המצטיינים/אתר רשמי, חיים צח / לע"מ

החיילים המצטיינים נבחרו בקפידה והומלצו על ידי מפקדיהם לקבלת אות הצטיינות מהנשיא על שירות משמעותי ותרומה יוצאת דופן לצה"ל ולמדינת ישראל. אירוע השירה ייפתח במטס כבוד, בהשתתפות מבנה מטוסי הקרב של חיל האוויר ובהצדעה לחיילים המייצגים את כל זרועות הצבא. את האירוע תנחה רותם אבוהב וישתתפו בו שמעון בוסקילה, ציפי שביט ומאיה בוסקילה בליווי העבריים מדימונה. כמו כן, יוקלפ קליפ לשיר "הלוואי" שאותו ריבלין הקליט עם בועז שרעבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully