וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרלה בזמן הסלפי: שתי נערות התנשקו ליד סלביני במחאה נגדו

גאיה פריסי ומטילדה ריזו הפגינו נגד שר הפנים האיטלקי, והחליטו להצטרף לתור להצטלם עמו רק כדי להתנשק ליד בשל עמדותיו נגד הקהילה הגאה. "כל טוב, מאחל שיהיו להן ילדים"

צילום: רויטרס

שתי נערות איטלקיות בנות 19 הפילו בפח את שר הפנים וסגן ראש הממשלה מתאו סלביני, כשהתחזו לתומכות שלו והתנשקו זו עם זו כשהוא חשב שהן רוצות להצטלם איתו לתמונת סלפי. הפעילות גאיה פריסי ומטילדה ריזו הן רק חברות, אך הן ניצלו את האירוע כדי להפגין נגד מנהיג הימין הקיצוני בשל עמדותיו נגד הקהילה הגאה וההגירה.

"המסר שלנו הוא של אהבה וסובלנות ונגד השפה וגישת השנאה שפוליטיקאים כמו מתאו סלביני ממשיכים להפיץ", אמרה פריסי לרשת CNN. היא הוסיפה כי "זו גם קריאת עידוד שלא לוותר, להמשיך להפגין נגד אפליה וחוסר צדק, משום שאפילו דבר פשוט וטבעי כמו נשיקה יכול לפתוח דיון פוליטי".

לקריאה נוספת בנושא:
הימין באירופה מתאחד לפני הבחירות: "לשנות את האיחוד מבלי להרוס אותו"
הנער המצרי שהציל את חבריו מהאוטובוס השרוף קיבל אזרחות איטלקית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האבטחה התערבה. הנשיקה של הנערות ליד סלביני/מערכת וואלה!, צילום מסך

שתי הנערות השתתפו במחאה בעיר קלטניסטה שבסיציליה, שם נאם סלביני. הן עמדו בתור במשך כמה דקות וכשהוא הגיע אליהן, הן מיד התנשקו. צוות האבטחה הפריד אותן במהרה, וסלביני איחל להן בהצלחה ושיהיה יהיה להן "ילדים". פריסי אמרה שהוא לטיף את ריזו בראשה.

היא אמרה שהיא שיתפה את התמונה באינסטגרם משום שפוליטיקאים כמו סלביני משתמשים ברשתות החברתיות "בצורה לא ראויה לחלוטין". התמונה התפשטה במהירות ברשת וסלביני הגיב לה בעצמו, כשכתב: "מאחל לכן בהצלחה, שלום ורק טוב, אחיות".

סלביני עומד בראש מפלגת "ליגה", אחת השותפות בממשלה. הוא מוביל קו תקיף נגד הגירה ולאחרונה הביע תמיכה בארגון המתנגד ליחסים חד-מיניים ולהפלות. הוא אף התעלם מיום השחרור הלאומי, שבו מצוין סופו של המשטר הפשיסטי, לטובת אירוע בחירות עם מועמד מקומי בסיציליה ונאום נגד הפשע המאורגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully