וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבע אדום בתום הפעילות: מדריכי הצופים מגנים בגופם על ילדה | צפו

5.5.2019 / 23:41

בתום פעילות של תנועת הצופים בשדרות, נשמעה אזעקת צבע אדום. בתיעוד שהתפרסם, נראה איתי כנפו, צעיר המתנדב בשנת שרות בשבט שדרות בעיר כשהוא מגן יחד עם חברותיו נעם והדר על אביגל הרוש

אתר רשמי

בתום פעילות הפגתית שקיימה תנועת הצופים בשדרות, נשמעה אזעקת צבע אדום. בתיעוד שהתפרסם, ניתן לראות את איתי כנפו, צעיר המתנדב בשנת שרות בשבט של שדרות, מגן יחד עם חברותיו נעם והדר על הילדה אביגל הרוש.

כנפו סיפר לוואלה! NEWS כי הוא ושתי בנות שנת שירות, נעם והדר, הלכו לפעילות הפגתית מטעם עיריית שדרות והגיעו למשחקייה בעיר. לדבריו, "בסיום הפעילות יצאנו מהמתחם, והתחילה התרעת 'צבע אדום'. לידינו הייתה משפחה של אב ושתי בנות בתוך כלי רכב. עזרנו לאב, ידידיה הרוש, להוציא את הבנות אביגיל ונועה מהמכונית ופשוט נשכבנו עליהן כדי שלא יקרה להן כלום. האב גונן על ילדה נועה ואנחנו על אביגל".

האב סיפר כי "היינו במשחקיה, שיצאנו משם, הצעתי להם טרמפ, והם אמרו שהם כבר יסתדרו. היה צבע אדום והם עזרו לי להוציא את הבנות מהאוטו. נשכבנו ליד מיגונית ואז המשיך שוב צבע אדום. הם גוננו על אבגיל ואני על נועה. אז צילמתי את הסרטון".

לקריאה נוספת
320 יעדי טרור הותקפו בעזה; הנייה: החזרה לרגיעה תלויה בישראל
ההרוג מטיל הנ"ט: משה פדר, שזוגתו היא אלמנת טייס אסון המסוקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קלי כהן, מזכ"ל תנועת הצופים, אמר: "אנו גאים על כך שלהגיש עזרה ברגעי מצוקה הוא ערך אינסטינקטיבי של צעירי התנועה שבחרו לתת שנה נוספת מחייהם למען החברה בישראל. אנו מחזקים את תושבי הדרום ומקווים שהשקט יישמר."

עד כה, שוגרו מרצועת עזה לשטח ישראל לפחות 600 רקטות, כ-530 מהן חצו את גדר הגבול. מערכת "כיפת ברזל" יירטה יותר מ-150 מהשיגורים, ולפחות 35 נפילות זוהו בשטחים בנויים. יותר מ-320 יעדי טרור הותקפו מאז תחילת ההסלמה, בהן חוליות פח"ע, תשתיות טרור, מחסני אמל"ח בתוך בתי פעילים וכן סיכול ממוקד. צה"ל השמיד את מבני משרד ביטחון הפנים ומערך הסייבר של חמאס ברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully