וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצה"ל טוענים: האם והתינוקת בעזה נהרגו מנשק של חמאס

בעוד שהפלסטנים אמרו שהאישה ההרה ובתה בת השנה וחודשיים נהרגו בתקיפות של ישראל ברצועה, בצבא דוחים זאת ואומרים שהארגון אשם: "חמאס מנסה לפגוע בישראלים ופלסטינים באותה מידה". בכיר בארגון: "האויב הציוני פוגע בנשים וילדים"

צה"ל תקף הלילה 60 יעדי טרור ברצועה; שני פלסטינים נהרגו/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

צה"ל אמר היום (ראשון) כי האם ובתה התינוקת שנהרגו ברצועת עזה אתמול מתו באשמת חמאס. זאת בניגוד לגרסת הפלסטינים, שלדבריהם האם, פלסטין סאלח אחמד אבו עראר, ובתה בת השנה וחצי סבא, נהרגו בתקיפות הנרחבות שהיו בתגובה למאות השיגורים לשטח ישראל אתמול. "אני קובע באופן רשמי שהן נהרגו מהפעלת אמל"ח של חמאס", אמר דובר צה"ל תת-אלוף רונן מנליס.

בחמאס משתמשים בתקרית כדי לנגח את ישראל. בכיר הארגון מוסא אבו מרזוק אמר כי "האויב הציוני פוגע בנשים וילדים ובמטרות אזרחיות", מבלי שהתייחס לפגיעת הרקטות של הארגונים הפלסטיניים בבתים בישראל. אחת מהן הרגה את משה אגדי מאשקלון במהלך הלילה, ואישה וגבר מקריית גת ומאשקלון נפצעו באורח קשה ובינוני. אבו מרזוק טען כי שישראל "מבצעת פשעי מלחמה, בעוד שההתנגדות הפלסטינית אינה פוגעת במטרות אזרחיות".

על דבריו השיב דובר צה"ל בשפה הערבית, אביחי אדרעי, שהאשים אותו בשקרים. הוא שיתף בחשבון הטוויטר שלו ציוץ של מרכז ההסברה הפלסטיני על הפגיעה באשקלון ואמר כי "חמאס מנסה לפגוע בישראלים ופלסטינים באותה מידה" וכי "הילדה היא הוכחה לכך".

לקריאה נוספת על הלחימה בדרום
נתניהו: "הנחיתי את צה"ל להמשיך בתקיפות המסיביות"; הירי נמשך
הריסות, חלונות מנופצים ופגיעות רסיסים: תיעוד מהבית שנפגע באשקלון

תינוקת פלסטינית שנהרגה ברצועת עזה, 4 במאי 2019. רויטרס
התינוקת שנהרגה בעזה, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully