וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב עוצר - ומתפוצץ: תיעוד דרמטי מניסיון החיסול בחיפה

3.5.2019 / 15:17

הרגע בו התפוצץ הרכב בשד' הנשיא במרכז הכרמל שבחיפה נלכד באחת ממצלמות האבטחה. חקירה ראשונית העלתה כי הרקע לאירוע פלילי, מאחר שבן 28 שנפצע במהלכו מוכר למשטרה ואף התחמק מניסיון חיסול לפני כחודש

צילום: אנשי הדממה, שלומי גבאי

פיצוץ הרכב בחיפה - עדכונים אחרונים:

  • רכב התפוצץ בשד' הנשיא בחיפה
  • גבר ואישה נפצעו באורח קשה; שלושה נפצעו קל
  • מהמשטרה נמסר כי הרקע לפיצוץ פלילי
  • בן ה-28 שנפצע קשה באירוע מוכר למשטרה

מחומר הגלם של מצלמת האבטחה שתיעדה את נסיון החיסול שאירע היום (שישי) בחיפה, נראית המכונית עוצרת ברמזור וכמה שניות לאחר מכן מתפוצצת, כשעוברת אורח מימין נהדפת.

בפיצוץ, שהתרחש לפני זמן קצר בשדרות הנשיא הומה האדם במרכז הכרמל בחיפה, נפצעו שני בני אדם, תושב הקריות בן 28 הידוע למשטרה, ובת 35 תושבת תל אביב.

מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע הוא פלילי. מחקירה ראשונית עולה כי בן ה-28, שהתגורר במגדל יוקרה סמוך למקום הפיצוץ, היה בדרכו לפגישה בחדרה. ניסיון נוסף להתנקש בצעיר, שלא צלח, התרחש לאחרונה בדרום. האירוע יצר מבוכה לא קטנה לימ"ר, מאחר שהפצוע היה במעקב צמוד שלה.

עוד בוואלה! NEWS
שני בני אדם נפצעו קל מפיצוץ רכב בחניון באילת; הרקע פלילי
חשד לניסיון חיסול באשקלון: היעד - בכיר בארגון הפשע של דומרני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע פיצוץ המכונית מתוך סרטון מצלמת הרחוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

חובש בכיר במד"א, מתן אופנהיימר, שמתגורר בסמוך סיפר כי "שמעתי פיצוץ עז, ניגשתי לחלון וראיתי רכב שמעלה עשן סמיך, רצתי למקום והבחנתי בגבר ואישה ששכבו מחוץ לרכב. הגבר כבן 28 היה בהכרה וסבל מפגיעות קשות בגפיים והאישה כבת 35 הייתה גם היא בהכרה וסבלה בפגיעות קשות בגפיים".

עוד הוסיף כי "הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח ולאחר מכן הם פונו בדחיפות לבית החולים כשמצבם קשה. בנוסף טיפלנו בשלושה נפגעי חרדה שהיו עדים לאירוע ופינינו אותם להמשך טיפול בבית חולים".

האירוע יצר מבוכה לימ"ר חוף שיעד נסיון החיסול הוא גם יעד שלה והיא עוקבת אחריו לאורך כל שעות היממה. בעת הפיצוץ, ישבו בקפה הבנק אילן פוקס "פוקסי" מנכ"ל אצטדיון סמי עופר שישב בקפה הבנק עם גדי מרגלית, עד לאחרונה מנכ"ל עיריית חיפה ועכשיו מנכ"ל עיריית טירת כרמל, ואמיר גולדשטיין מפקד תחנת חיפה.

זירת פיצוץ רכב בחיפה, 3 במאי 2019. יואב איתיאל
זירת הפיצוץ היום בחיפה/יואב איתיאל

סגן ראשת עיריית חיפה, עו"ד דוד עציוני, שהגיע לזירת האירוע קרא : "לא ייתכן שתושבי חיפה לא יוכלו לשבת בבית קפה בשישי בצהריים מבלי לפחד שרכב יתפוצץ לידם. הגעתי לזירת האירוע ואני קורא למשטרה למצות את הדין עם העבריינים שמשבשים את שגרת החיים שלנו". הוא הוסיף לוואלה! NEWS: "נעבוד ביחד עם המשטרה וכל הגורמים הרלוונטיים על מנת שתושבי חיפה ירגישו בטוחים בעיר. בכוונתי להיפגש עם מפקד התחנה כבר בשבוע הבא כדי לוודא שלא מתפתחת פה מלחמת כנופיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully