וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי אנשים ניסו לחקות ונכשלו: ככה מציירים כף יד ב-15 שניות

11.5.2019 / 0:34

סרטון שהעלה גולש אלמוני לטוויטר חשף כיצד אפשר לצייר כף יד ברמה גבוהה בתוך 15 שניות באמצעות טכניקה פשוטה. אלפים הגיבו וניסו לחקות את זה, אבל התוצאות היו מרשימות הרבה פחות

nine

הרשתות החברתיות גורמות לטרנדים חדשים להתפשט במהרה ומביאות אלינו הרבה רעיונות וטריקים שמתפשטים כמו אש בשדה קוצים. זה היה המקרה כשחשבון טוויטר בשם SatisfyingDaily העלה לרשת סרטון בו נראה איך אפשר לצייר כף יד מרשימה - בתוך 15 שניות בלבד. הציור נראה על פניו פשוט למדי והוא מראה איך באמצעות טכניקה פשוטה כל אחד יכול לצייר כף יד כזו, אך מסתבר שמדובר באומנות של ממש.

הפוסט הפך מיד לויראלי עם מעל 150 אלף לייקים ו-67 אלף שיתופים. מעל 4,000 איש הגיבו לסרטון וחל גדול מהם גם ניסו לחקות את הציור הזה והתוצאות היו מצחיקות, אך לא מרשימות כמו בסרטון.

עוד בנושא
מקעקע מפורסם מציע קעקועים בחינם - אבל יש לו תנאי מלחיץ
לא להאמין: הכלב שמצייר, מנגן, מכבס ואפילו משכיב את הקטנה לישון

הסרטון המקורי - ככה עושים את זה

אחד מהמגיבים שניסו לצייר את כף היד צייץ: "לא, הם גורמים לזה להיראות קל. זה ממש לא ככה". אחר כתב: "ניסיתי.. זה קשה". בעוד שרבים התקשו לצייר תמונה שנראית כמו כף יד אנושית, היו גם כמה ניסונות מוצלחים של אנשים שכנראה מוכשרים יותר בציור. צפו בתוצאות, חלקן מצחיקות אבל בסוף יש גם ביצוע מצוין. נסו בעצמכם.

  • עוד באותו נושא:
  • כף יד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully