וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מר קו בחיים! הרגע בו ציור פשוט מתעורר לחיים - וגם אתם יכולים לעשות את זה

26.1.2017 / 6:27

זו לא אשליה אופטית ולא טריק של מצלמה: האיש הזה הצליח כמו בקסם להחיות ציור של איש מקל ולהניע אותו בתוך בועת מים - ומתברר שגם אתם יכולים וזה אפילו די פשוט

nine

מי היה מאמין שאיש המקל (או בשמותיו הנרדפים - מר קו, דמות קו ודמות גפרורים) יכול היה לזוז כל הזמן הזה? סרטון שפורסם ברשת לאחרונה מציג רגע קסום ממש, בו נראה איש המקל - אותו מציירים בעיקר אנשים שאין להם שום מושג בציור - מתעורר לחיים ונע על גבי בועת מים. זה אולי נראה כמו אשליה אופטית או טריק של מצלמה - אבל זה אמיתי לגמרי ומתברר שגם נורא פשוט לביצוע. רוצים לדעת איך עושים את זה?

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

לבחורה הזאת יש 3 רגליים - ואף אחד לא מצליח להבין איך זה הגיוני

לכתבה המלאה

כל מה שאתם צריכים זה טוש מחיק ללוח (כזה כמו שיש למורים) ומשטח שטוח ומבריק (מומלץ כזה שלא אכפת לכם להכתים בדיו למקרה שמשהו יתפקשש). ציירו על המשטח איש מקל - ראש עגול, גוף דק, ידיים ורגליים - ושפכו עליו מעט מים עד שתיווצר שלולית קטנה שתקיף את הדמות המצוירת. המתינו מספר שניות ותראו איך איש המקל מתעורר לחיים, עולה מעל המשטח ומתאחד עם בועת המים שמקיפה אותו. הסיבה לכך נעוצה בסוג הדיו המיועד ללוח לבן, שבניגוד לטושים אחרים, מכיל חומר סיליקון שומני.

החומר השמנוני מתווסף לדיו כדי לאפשר לו להיות מחיק. מאחר ששמן תמיד יצוף מעל מים - הדיו השמנוני עושה בדיוק אותו הדבר. אם תנשפו בעדינות על השלולית, איש המקל ינוע וירקוד לפי כיוון הנשיפה שלכם. גאוני!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully