וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: במהלך חזרות להצגת בית הספר ירה תלמיד באקדח צעצוע - וגילה שהוא אמיתי

3.5.2019 / 0:03

החזרות להצגה בבית ספר ברוסיה כמעט הסתיימו באסון לאחר שאחד השחקנים הצעירים ירה בחברו באקדח צעצוע - וגילה שמדובר היה באקדח אמיתי. הילד שנורה נותר עם פציעות קלות. למרות התיעוד - בבית הספר מכחישים

East2West News

תלמיד בבית ספר במוסקבה, רוסיה, ירה בטעות בחברו במהלך חזרות למחזמר. התלמידים צולמו בהכנות למחזמר, כשאחד מהם - במסגרת גילום הדמות שלו - נראה עולה על הבמה עם אקדח. התלמיד היורה, מיכאל פרונין, היה בטוח שמדובר באקדח צעצוע, כיוון אותו לכיוון "יריבו" ניקיטה צ'רניק - וירה בו. רק אז הוא מגלה שהאקדח שבידו הינו אמיתי ושזה עתה הוא ירה שני כדורים בחברו הטוב.

בסרטון שתיעד את האירוע ופורסם ברשת לאחר מכן נראה ניקיטה בן ה-14 צורח בייסורים אחרי שנורה באף ובחלק האחורי של ראשו. הוא הובהל לטיפול בבית החולים כשמצבו יציב וחזר עוד באותו יום לביתו. הוא יצא מזה בחיים, מאחר שמדובר באקדח מסמרי אוויר שבעיקר משמש להגנה עצמית ברוסיה ומטרתו לגרום לפציעה בלבד.

גיף ירי באקדח בחזרה להצגה. צילום מסך
תלמיד ירה באקדח במהלך חזרות למחזמר בבית הספר/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

תיעוד מטריד: "מועדון קרב" של בנות בחטיבת ביניים

לכתבה המלאה

בית הספר בו נערכו החזרות להצגת הקומדיה "צרות מלב עדין", הכחיש את הפרסומים בתקשורת המקומית וטען שהיה מדובר רק באקדח צעצוע. מנהל בית הספר איליה נובוקרשנוב מסר בתגובה: "הבנים השתעשעו עם אקדח הצעצוע ואחד מכדורי הפלסטיק נכנס לתוך האף של התלמיד". לעומת זאת מריה, מהתלמידות שנכחו במקום, סיפרה: "ניקיטה צעק מכאבים, האף שלו דימם. כולנו נבהלנו. מורים חבשו את האף שלו וקראו לאמבולנס".

מקור משטרתי מסר: "שני הכדורים שנורו פגעו בתלמיד באף ובראשו, אך למרבה המזל הפגיעה לא הייתה חמורה". אמו של ניקיטה אמרה: "אני עדיין המומה מהעובדה שהיה אקדח אמיתי בחזרות בבית הספר. המורים סיפרו לי מה קרה. הבן שלי קיבל עזרה רפואית ואז נשלח חזרה הביתה". מנהל בית הספר אולי הכחיש את הדברים אולם טען שמאז התאונה הועברו מספר שיעורים בנושא בטיחות לתלמידי בית הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully