וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצייר הנביא" חזה כבר ב-1938 את השריפה בנוטרדאם?

30.4.2019 / 23:47

חוקרת שמחזיקה מאות ציורים נבואיים של צייר ארגנטינאי (שכבר ניבא לטענתה בין היתר את אסון התאומים ועליית היטלר) טוענת כי בידיה הוכחה שציור מוקדם שלו חזה גם את השריפה בקתדרלה העתיקה וזה לא הסוף: "הנבואה שלו יכולה להצביע על עוד דברים נוראיים שיכולים לקרות"

השריפה בקתדרלת נוטרדאם בפריז, 2019/צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

החוקרת ביביאנה ברייסון שומרת מאות "ציורים נבואיים" שצייר הארגנטינאי בנג'מין סולארי פרבאצ'יני שהלך לעולמו בשנת 1974. לאחר השריפה בקתדרלת נוטרדאם בחודש שעבר, היא החלה לעבור על הציורים שברשותה על מנת לחפש רמזים שהשאיר.

בציור אחד, משנת 1938, פראבצ'יני כותב: "פריז תהרס בשריפה גדולה". הציור מראה את נהר הסיין, כולל האי בו שוכנת הקתדרלה , עם הכיתוב פריז מסביב לאי.


עוד בנושא:
רב ישראלי: יש בחלל הוכחה לנבואה על בוא המשיח ב-2022
3 נבואות תנכיות המבשרות על סוף העולם התגשמו ממש עכשיו בישראל

ברייסון חושפת את ההוכחות שלה

ברייסון טוענת כי העובדה שהאות r עומדת בנפרד, היא סימן לחלק מהצלב שהשתמשו בו לצליבה של ישו, שלפח חלק מהמאמינים אמור להיות שמור בקתדרלת נוטרדאם (האוצר היקר ביותר בקתדרלה הוא קופסה עגולה מזהב דמוית גביע המעוטרת בכתר המכילה לפי המסורת שרידים מנזר הקוצים של ישו). היא טוענת שהיא יכולה לראות בציור גם את הצורה של הקתדרלה בדיוק בשלב האחרון לפני הקריסה שלה.

"אין ספק שהציור הזה בא להצביע על משהו חשוב, והקשר הזה היה ברור לי באופן מיידי.למרות שבטקסט כתובה המילה פריז, שאמורה להשרף, אנחנו לא יכולים להשאר צמודים אליו. כשיש יותר מנבואה אחת שמציינת שפריז תיחרב בלהבות. מה שקרה בנוטרדאם יכול להיות תקרית מבודדת, אך יכול להצביע על עוד דברים נוראיים שיכולים לקרות".

עוד באותו נושא

המכשפה העיוורת שחזתה את אסון התאומים בתחזיות הרסניות ל-2019 - וחדשות רעות לפוטין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully