וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת מותו של יניב אברהם: "בגרמניה גילו את הגופה ולא דיווחו"

לאחר הודעת משרד החוץ לפיה אותרה גופתו של יניב אברהם במלון בברלין, אביו אמר כי משפחתו הופתעה כשגילתה שמשטרת העיר מצאה את הגופה כבר ביום חמישי, אך לא עדכנה את המשפחה או את השגרירות. "משהו נותר לא ברור"

יניב אברהם, אותר ללא רוח חיים בברלין ב-23 באפריל 2019. מתוך פייסבוק, צילום מסך
יניב אברהם/צילום מסך, מתוך פייסבוק

לאחר שמשרד החוץ הודיע היום (שלישי) כי גופתו של יניב אברהם, שנעדר מיום חמישי האחרון, בברלין, הרצל, אביו של יניב, אמר כי משפחתו מאוד הופתעה כאשר גילתה שמשטרת ברלין מצאה את גופתו כבר ביום חמישי, ולא עדכנה את המשפחה או את השגרירות.

לדבריו, "המשפחה עברה ייסורים לאורך כל החג, ולא הפסיקה לנסות ולאתר אותו. גם עכשיו אנחנו ניזונים מחצאי דיווחים, ומשהו בפרשה הטראגית הזאת לא ברור. אנחנו לא מקבלים שום מידע מגורם רשמי. אנחנו מודים לכל מי שנתרם והתגייס לעזור בחיפושים אחריו".

אברהם, רואה חשבון בן 36 ממעלה אדומים, אותר ללא רוח חיים בבית המלון בו שהה בברלין. על פי פוסט שפרסמה קרובתו, שרית מור, אברהם טס לברלין ביום רביעי והיה אמור להמשיך ללונדון ביום ראשון.

לקריאה נוספת
טרגדיה בזמן החופשה: עודד טס לבקר את בנו בסרי לנקה וטבע למוות
ארגנטינה: נמצאו גופות שתי האחיות הישראליות - בחצר ביתו של הבן

לפי ההודעה הראשונית שפרסם משרד החוץ, ההודעה על היעדרו התקבלה ביום ראשון, ומאז פעלו לאיתורו שגרירויות ישראל בלונדון, בריסל וברלין לאיתורו ביחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ וחברת החילוץ סיטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully