וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "אקרא ליישוב או לקריה ברמת הגולן בשמו של טראמפ"

23.4.2019 / 18:08

בעת טיול ברמת הגולן, אמר נתניהו כי "לפני כמה שבועות הבאתי הכרה רשמית של הנשיא טראמפ המכיר בריבונות הישראלית על רמת הגולן לנצח. יש צורך לבטא את ההערכה שלנו בקריאת שמו של יישוב או קריה על שמו"

אתר רשמי

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שלישי) בעת טיול ברמת הגולן עם משפחתו כי יש צורך לבטא את ההערכה של ישראל לנשיא דונלד טראמפ על ידי קריאת יישוב או קריה ברמת הגולן על שמו, וכי בקרוב יעביר את הבקשה לממשלה.

לדבריו, "לפני כמה שבועות הבאתי הכרה רשמית של הנשיא טראמפ המכיר בריבונות הישראלית על רמת הגולן לנצח. יש צורך לבטא את ההערכה שלנו בקריאת שמו של יישוב או קריה על שמו של דונלד טראמפ ברמת הגולן, אני אביא את זה לממשלה בקרוב. חג שמח לכם", אמר נתניהו, שמטייל עם משפחתו בגולן ביומיים האחרונים.

אתמול בסיורו בגולן התייחס נתניהו להחלטתו של טראמפ להגביר את הסנקציות על יבוא הנפט מאיראן, ואמר כי "ההחלטה בעלת חשיבות גדולה מאוד. זו הדרך להתמודד עם התוקפנות של איראן וזו הדרך לבלום אותה".

לקריאה נוספת
לאחר ההכרה בריבונות בגולן: ממשל טראמפ פרסם מפה חדשה של ישראל
הליגה הערבית התכנסה בתוניסיה: "שוללים את ההכרה בריבונות ישראל בגולן"

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ מברך את ראש הממשלה בנימין נתניהו רגע לפני פגישתם בבית הלבן 25 במרץ 2019. רויטרס
נתניהו וטראמפ, חודש שעבר/רויטרס

ב-25 במרץ ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בוושינגטון, ובהצהרה משותפת לשניים, פתח טראמפ בהתחייסות להסלמה הביטחונית, הצהיר על כוונתו להכיר בריבונות הישראלית ברמת הגולן ואף חתם על צו בנושא.

אז, בפתח ההצהרות המשותפות, טראמפ הכריז כי ארצות הברית עומדת לצד ישראל ומצדדת בזכותה להגן על עצמה. "לכבוד הוא לי לקבל את נתניהו בבית הלבן", אמר טראמפ. "הוא איש אדיר שעושה עבודה טובה. אני שולח תנחומים לחברים בישראל בעקבות ההתקפה הנוראית של חמאס הבוקר. תפילותינו עם חברינו בישראל".

עוד באותו נושא

"צעד היסטורי": טראמפ חתם על הצו המכיר בריבונות הישראלית בגולן

לכתבה המלאה
בנימין נתניהו ואשתו שרה, בחרמון 23.04.2019. ג'יני פיקס, אתר רשמי
שרה נתניהו וראש הממשלה בטיול באתר החרמון, היום/אתר רשמי, ג'יני פיקס

"ההתקפה האיומה הזו מדגישה את האתגרים שישראל עומדת בפניהם כל יום", הוסיף טראמפ. "והיום אני מבצע צעד היסטורי כדי להדגיש זאת. בעוד דקה אחתום על הצו הנשיאותי שמכיר בזכותה הרבינוית של ישראל על רמת הגולן היום. פעולות תוקפניות על ידי איראן וקבוצות טרור בסוריה הופכות את הגולן לכר לשיגור התקפות אלימות נגד ישראל".

נתניהו הודה לטראמפ על תמיכתו בישראל ואמר, "הראית באופן עקבי תמיכה אדירה בישראל בזכותנו להגנה עצמית". "מעולם לא זגזגת, אתה תמיד שם ואני מודה לך. אתמול נורה טיל מעזה ובנס אף איש לא נהרג. ישראל לא תסבול את זה, אני לא אסבול את זה. בעודנו מדברים ישראל מגיבה בעוצמה לתוקפנות זו. יש לי מסר פשוט לאויבנו נעשה מה שצריך כדי להגן על המדינה".

בנימין נתניהו ואשתו שרה, בחרמון 23.04.2019. ג'יני פיקס, אתר רשמי
שרה נתניהו וראש הממשלה בטיול באתר החרמון, היום/אתר רשמי, ג'יני פיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully