וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל"ם שי סימן טוב שנפצע אנושות בצוק איתן ידליק משואה ביום העצמאות

18.4.2019 / 11:36

סימן טוב שב לשרת בצה"ל בתום תהליך שיקום ארוך לו נדרש בעקבות פציעתו במהלך המבצע. הוא הועלה לדגת אלוף משנה באופן אישי על ידי הרמטכ"ל דאז גדי איזנקוט. השרה רגב: "סיפור של גבורת הרוח והתגברות הרצון על כל מכשול"

עריכה: שניר דבוש

אלוף-משנה שי סימן טוב ישיא את משואת צה"ל ביום העצמאות ה-71 למדינת ישראל - כך הוכרז היום (חמישי). הרמטכ''ל רב-אלוף אביב כוכבי העביר המלצתו לוועדה הציבורית לבחירת משיאי המשואות ויו"ר ועדת השרים לסמלים וטקסים, השרה מירי רגב, אישרה היום את ההמלצה. עוד הוחלט כי רעייתו של אל"ם סימן טוב תלווה אותו במעמד מרגש זה. סימן טוב מסר בתגובה: "אני מודה על הזכות להדליק משואה כנציג צה"ל ומתרגש מהמעמד. מעריך ומוקיר את ההזדמנות שניתנה לי על ידי מפקדיי להמשיך ולפקד בצבא ההגנה לישראל".

סגן-אלוף סימן טוב נפצע אנושות במבצע ''צוק איתן'', במהלך הלחימה בשכונת שג'אעיה במזרח עזה, מקריסת קיר מנהרה שחשפו כוחות צה"ל. הוא נפגע בגבו באורח קשה והובהל לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. לאחר מכן הועבר למחלקת שיקום, אליה מגיעים פצועים אשר צריכים ללמוד מחדש כיצד לבצע פעולות גופניות בסיסיות, כגון נשימה, הליכה והבנה קוגניטיבית. לאחר שיקום ארוך חזר סימן טוב לשירות באוקטובר 2015, והחל לשרת כמפקד צוות במכללה לפיקוד טקטי.

עוד בוואלה! NEWS:
אלוף פיקוד הצפון היוצא: "במלחמה הבאה יהיה נכון לפנות יישובים"
"עודדו מכירה לקטינים": כתבי אישום נגד 27 מעורבים בפרשת טלגראס
חשד: זוג הורים חטפו את בתם וגררו אותה על הכביש בנגב | תיעוד

אלוף-משנה שי סימן טוב. דובר צה"ל, אתר רשמי
ידליק את המשואה. אלוף משנה שי סימן טוב/אתר רשמי, דובר צה"ל

השרה רגב בירכה על הבחירה בקצין ואמרה כי "אל"ם שי סימן טוב מסמל את נחישות הרוח ואת עוצמת הנפש להתגבר על מכאובי הגוף. תהליך החלמתו מפציעתו הקשה במהלך 'צוק איתן' וחזרתו לשרת כמפקד בצה"ל הוא סיפור של גבורת הרוח והתגברות הרצון על כל מכשול. אל"ם סימן טוב, כשמך כן אתה, שי מבורך לחברה הישראלית וסימן טוב לפקודיך ולכל מי שרוח צה"ל מנשבת בכנפי נפשו. אני גאה בך ומצדיעה לך".

סימן טוב, נשוי ואב לשניים, התגייס לצה"ל בשנת 1996 והחל לשרת בגדוד "ברק" בחטיבת גולני. בנימוקיה ציינה הוועדה, כי אל"ם שי סימן טוב נפצע אנושות מקריסת קורת מנהרה במהלך מערכת "צוק איתן", כאשר פיקד על גדוד "ברק" של חטיבת "גולני". במלחמת לבנון השנייה לחם כמפקד פלוגה ביחידת "אגוז" ובמבצע "עופרת יצוקה" לחם כסגן מפקד גדוד "גדעון" בחטיבת גולני.

עוד באותו נושא

המג"ד שנפצע אנוש ב"צוק איתן" יועלה לדרגת אל"מ

לכתבה המלאה
טקס הענקת דרגת אלוף-משנה אישית לשי סימן טוב בנוכחות הרמטכ"ל, ישראל, 17 בספטמבר 2017. דובר צה"ל
"עדות למחויבות". טקס הענקת הדרגה/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully