וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר ראשת העיר חיפה תובע ספק לשעבר: "מאיים ומשמיץ אותי"

17.4.2019 / 9:00

ניר שובר ניהל בית קפה בעיר לפני שמונה ליועץ בשכר של עינת קליש רותם. ספק שעמו עבד פרסם הודעה ברשת וטען כי הוא "נוכל וגנב", וחייב לו סכומי עתק. שובר הגיש קובלנה פלילית והכחיש את ההאשמות

צילום: יואב איתיאל, וואלה!,NEWS, עריכה: ניר חן

עוזר ראשת העיר חיפה, ניר שובר, שוב בבית המשפט. הפעם, הוא תובע בטענה שהוא ואשתו מאויימים. הוא טוען כי תושב העיר, אורן בוקור, מאיים עליו ועל אשתו כי "יטפל בהם" ותוך כך משמיץ אותו, והוא הגיש כנגדו קובלנה פלילית בבית משפט השלום בחיפה.

שובר, בן 35, מכהן כיום כעוזר אישי בשכר של ראשת העיר חיפה עינת קליש-רותם והיה מועמד מטעמה למועצת העירייה. הוא אף שימש ראש המטה בחיפה של יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי. שובר מגדיר את עצמו כפעיל מוביל בפייסבוק עם עשרות אלפי עוקבים ומוכר בעצמו כדעתן היורה את אמרותיו לכל הכיוונים. כמה מהן עלו לו לאחרונה עשרות אלפי שקלים באותו בית משפט שלום. השופטת הדס שכטר-ישראלי קבעה כי ישלם לשמואל גלבהרט, לשעבר סגנו של ראש העיר וראש מינהל ההנדסה בעיר, פיצוי בסך 24,500 שקלים בגין התבטאויותיו כלפיו. האדריכל גלבהרט, בן 74, תבע את שובר בגין רצף קללות והשמצות ברשתות החברתיות, לאורך תקופה ארוכה.

עוזר ראש העיר, ניר שובר- שביתת עיריית חיפה, 6 בפברואר 2018. יואב איתיאל
ידוע בלשונו החריפה. ניר שובר/יואב איתיאל

שובר לא מכחיש שאורן בוקור היה אחד הספקים של בתי הקפה "קפה היינה" של שובר, שקרסו כלכלית לפני שנהפך לעובד עירייה, בעקבות זכייתה של עינת קליש רותם, אבל הוא כופר בחוב הנטען כנגדו במסגרת "הליכי הוצאה לפועל אגרסיביים" שפתח הספק בוקור כנגדו. הוא טוען כי בוקור מפיץ שמועות בעיר כי שובר הוא "נוכל ורמאי" וזאת למרות ש"מעולם לא רימה איש ואין לו כמובן כל עבר פלילי". בוקור, מנגד, טוען כי שובר חייב לו עשרות אלפי שקלים כבר שלוש שנים לערך. בוקור הוא בעלים של עסק למוצרי ניקוי, מפיות נייר, כוסות קפה מנייר ומוצרים חד-פעמיים אחרים.

לטענתו של שובר, לפני כעשרה ימים פרסם אורן בוקור באינטרנט התבטאות שתכנה: "גנב ונוכל שחייב סכומי עתק לספקים ששירתו אותו ב'היינה'. אם הוא כשל בניהול בית קפה קטן ורימה עשרות אם לא מאות אנשים, למה ולמי הוא בדיוק הוא יכול לייעץ".

שובר טוען כי הפרסומים אינם נכונים, שקריים, ופורסמו ברשעות ובזדון.

עוד באותו נושא

קילל והשמיץ: עוזר ראשת העיר חיפה ישלם עשרות אלפי שקלים

לכתבה המלאה
ND חולדאי זכה לקדנציה נוספת בת"א, קליש-רותם הדיחה את יונה יהב בחיפה ובי-ם הולכים לסיבוב שני בין ליאון לברקוביץ'. אתר רשמי
מלשכתה לא נמסרה תגובה. קליש-רותם/אתר רשמי

"הוא אכן רמאי ואכן נוכל", אומר אורן בוקור בתגובה לוואלה! NEWS, "הוא רימה אותי בהרבה מאד כסף וכמו שהוא רימה אותי יש לו עוד הרבה נושים אחרים. זו עובדה בשטח. בהבטחות שווא והבטחות כוזבות הוא לקח אצלי סחורה גם כשחשבון הבנק כבר היה מוגבל, הוא ידע שאין לו כסף לשלם וידע שההמחאות יחזרו. בסוף הוא אמר "אין לי כסף לשלם, תתבע אותי. הוא יכול לפרש את הדברים איך שהוא רוצה. לא איימתי. אני מטפל. יש נגדו תיקי הוצאה לפועל וצווי עיכוב יציאה מהארץ, עיקלנו לו כספים ומטלטלין מהבית. הוא מנסה להתחמק בכל דרך, הוא ניסה לסחוט הנחה לא הגיונית, אמר שאם לא אסכים הוא ייתעלל בי בבית משפט וזה בדיוק מה שהוא עושה".

"בחור כזה שנבחר ליועץ ראש העיר חיפה מבחינתי זו בושה וכלימה", אומר בוקור, "אני בסך הכל אמרתי את דעתי ואני עומד מאחורי המילים שלי ב-100%. עוד יותר בושה וכלימה שזו הדרך של יועץ ראש העיר לנסות ולהשתיק אותי".

מלשכת ראש העיר קליש רותם לא נתקבלה תגובה לדברים. גם ניר שובר בחר שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully