וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים תפסו נשים שיכורות מקיימות יחסי מין ברחוב באמצע היום - ושחררו אותן לביתן

29.4.2019 / 10:14

מצלמות האבטחה תיעדו שתי נשים שיכורות מקיימות יחסי מין באמצע רחוב בצהרי היום - כשחברתן מסתכלת. השוטרים שהגיעו למקום רק הפרידו אותן ושלחו כל אחת מהן לביתה. ברשת קוראים להעניש אותן: " השוטרים ריחמו עליהן ושחררו אותן - רק בגלל שהן נשים"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

news,com.au

נשים נתפסו מקיימות יחסי מין אחת עם השנייה באמצע היום ברחוב הומה אדם בבריזביין, אוסטרליה, אחרי שיצאו שיכורות ממסעדה. השוטרים שהגיעו למקום הפרידו ביניהן ושלחו אותן במונית הביתה מבלי להענישן על העבירה על החוק. כעת ברשת עולות טענות שהשוטרים כנראה יותר מדי השתעשעו ממה שראו, ריחמו על הנשים - ולכן שחררו אותן לחופשי.

המקרה המטריד אירע בחודש שעבר, בלב רובע הקניות היוקרתי של העיר, בסביבות השעה 15:00 בצהרי יום ראשון. שלוש נשים תועדו במצלמת אבטחה כשהן יוצאות ממסעדת "הלניקה" כשהן שבעות ושיכורות. שתיים מהן החלו להימרח אחת על השנייה, כשהשלישית התיישבה על המדרגות וצפתה בהן. בסרטון שפורסם רק השבוע ברשת, נראות הנשים, בשנות העשרים לחייהן, כשהן מתנשקות בלהט אחת עם השנייה כנגד קיר המסעדה, בזמן שהשלישית ממתינה בסבלנות בצד. לאחר זמן קצר, השתיים נשכבות על הרצפה ומתחילות לקיים יחסי מין אחת עם השנייה לעיני עוברי אורח המומים שיוצאים ונכנסים למסעדה. הן אדישות לגמרי לתגובות הצופים וממשיכות במופע המין הסוער שלהן בלי בושה. בשלב מסוים השתיים עוברות לשבת על מעקה אופניים ומשפשפות את עצמן בו.

נשים עושות סקס ברחוב. צילום מסך
שתי נשים נתפסו מקיימות יחסי מין ברחוב - כשהשלישית מסתכלת/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האם זו קטטת הנשים החצי ערומות הגדולה ביותר שתועדה אי פעם?

לכתבה המלאה

האקט המיני נמשך כעשר דקות עד שהמשטרה הגיעה למקום והפרידה ביניהן. השוטרים הכניסו את הנשים למוניות ושלחו אותן הביתה לישון. מאוחר יותר חזר למסעדה גבר - שלא ברור מה הקשר שלו אל הנשים - ושילם את החשבון שלהן שעמד על 600 דולרים.

  • עוד באותו נושא:
  • נשים
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully