וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערום על שפת הכביש: פעוט אותר משוטט לבדו בנתניה והוחזר להוריו

13.4.2019 / 18:48

בן שנתיים נמצא כשהוא משוטט לבדו בצומת בעיר, לאחר שככל הנראה הוריו נרדמו. "הבחנו לפתע בפעוט משוטט סמוך לכביש, הבנו שהוא לבד", סיפרו הפרמדיקים של מד"א. הוא הולבש והוחזר בשלום להוריו. "זה יכל להסתיים רע מאוד"

אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
אמבולנס/ראובן קסטרו

פעוט בן שנתיים אותר היום (שבת) כשהוא משוטט לבדו בסמוך לצומת הרחובות סוקולוב פינת הויסמנס קמיל בנתניה, כשאינו לבוש. צוות מד"א שחלף בצומת הבחין בו ואסף אותו לניידת ובמשך כ- 40 דקות חפש את הוריו. שוטרים שהגיעו למקום איתרו את הוריו, והוא הוחזר אליהם כשהוא בריא ושלם. פרמדיקים של מד"א גילו שההורים נרדמו והתינוק יצא מהבית ללא ידיעתם.

פרמדיקית מד"א אוריין לוקץ, שנכחה במקום, אמרה כי "כשהתפננו ממקרה והיינו בדרך חזרה לתחנה, הבחנו לפתע בפעוט כבן שנתיים משוטט ברחוב סמוך לכביש כשהוא עירום, עצרנו מיד את האמבולנס וחיפשנו את הוריו. כשהבנו שהוא לבד, הזעקנו את המשטרה והעלינו אותו לאמבולנס, בדקנו אותו ומצבו היה טוב. אישה טובה שחלפה במקום עם עגלת תינוק תרמה מכנסיים וחולצה שהיו לה בעגלה והלבשנו אותו, כל הזמן הוא היה רגוע, חייך ותקשר איתנו".

לוקץ הוסיפה ש"במשך כ- 40 דקות סרקנו את האזור בניסיונות לאתר את הוריו ואז העברנו אותו להמשך טיפול של המשטרה שאיתרה את הוריו. הוא היה ממש על שפת הכביש וזה יכול היה להסתיים רע מאוד".

לקריאה נוספת
הנהג סירב לעצור: שוטר נפצע קל מפגיעת רכב סמוך לקריית ארבע
נלחמים במזה"ת וסוללים כבישים: משמרות המהפכה הם בסיס המשטר האיראני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully