וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקדח ופלסטיני בתא המטען: אישום נגד צעירה בת 25 מגן השומרון

10.4.2019 / 18:12

כתב אישום הוגש נגד הצעירה, לאחר שבודקים ברשות המעברים מצאו בתא המטען של רכבה פלסטיני מהשטחים, אותו רצתה להכניס לארץ כדי שיעבוד במעדנייה שלה. בנוסף, נמצא ברכבה אקדח טעון עם תחמושת. מעצרה הוארך עד תום ההליכים

הפלסטיני שנמצא בין בבגאז' של מושבניקית מגן השומרון. אתר רשמי
הפלסטיני שנמצא בתא המטען של הצעירה/אתר רשמי

כתב אישום הוגש היום (רביעי) בפרקליטות מחוז חיפה נגד שי בולדס בת 25 ממושב גן השומרון, שנעצרה שלשום במעבר ריחן כשבתא המטען של רכבה נמצא גבר פלסטיני, אותו ביקשה להכניס לארץ לעבודה במעדניית הגבינות שלה.

בולדס, שהגיעה למעבר מכיוון שטחי הרשות הפלסטינית, נהגה ברכב ישראלי שנשא לוחית צהובה ונעצרה על ידי הבודקים הביטחוניים של רשות המעברים במשרד הבטחון. הם מסרו כי במהלך הבדיקה היא התבקשה לפתוח את תא המטען של הרכב אך סירבה בטענה כי עקב תקלה הוא לא נפתח. קצין הביטחון התעקש, ולאחר שפתח אותן נמצא הפלסטיני, בן 37, תושב הכפר זבדה שבשומרון. על פי כתב האישום, במהלך הבידוק הביטחוני אותר בין המושבים הקדמיים ברכב אקדח תופי טעון, עם תחמושת תואמת.

השניים הועברו לידי משמר הגבול שעצר אותם. משם הועברו על ידי שוטרי מג"ב לתחנת זיכרון יעקב לחקירה. הפלסטיני שוחרר אחרי כמה שעות כשהתברר כי הוא בכלל בעל היתר כניסה לישראל, אם כי לא בשעה בה נכנס, ולא במעבר הגבול דרכו נכנס.

עוד בוואלה! NEWS
טראמפ: "ניצחונו של נתניהו בבחירות הוא סימן טוב לשלום"
"המלחמה הבאה": בעבודה מתכננים להראות לגבאי את הדרך החוצה
קמפיינים אנמיים ופירוק השותפות: כך הפסידו המפלגות הערביות בבחירות

האקדח שנמצא בין מושבי הרכב של מושבניקית מגן השומרון. אתר רשמי
האקח שנמצא בין מושבי הרכב/אתר רשמי

בולדס מואשמת כי לקחה את האקדח מעזבונו של ידידה, אריה קלר, שהיה ראש תחום סחר בלתי חוקי בבעלי חיים ברשות הטבע והגנים, אך הלך לעולמו לפני כחצי שנה. סניגורה עו"ד נחמי פינבלט המייצג אותה עם עו"ד גיל משה, טען כי "קלר היה קרוב אליה מאוד, כמעט אב מאמץ", וכי "הבטיח לה את הנשק הזה לפני מותו והיא לקחה אותו למזכרת". הוא אמר כי מדובר במעשה שטות של צעירה נורמטיבית ללא עבר פלילי, מי שהיתה חיילת מצטיינת בחטיבת הצנחנים ואף שירתה בקבע.

במקביל להגשת כתב האישום הפרקליטות מבקשת את הארכת מעצרה עד תום ההליכים המשפטיים בעניינה. דיון לגופה של הבקשה עוד ייתקיים, ובינתיים האריך השופט ניצן סילמן את מעצרה עד החלטה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully