וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחרים לצאת החוצה: מכל קצוות הקשת הפוליטית נהרו לחייך למצלמה

מזג האוויר היפה אמנם לא הועיל במיוחד לאחוז ההצבעה, בינתיים, אבל הצליח להוציא בוחרים ונבחרים לקלפי, לסביבתה, ולשבילים ברחבי הארץ. עד הערב, 6,339,279 אזרחי מדינת ישראל יוכלו לממש את זכותם הדמוקרטית ולשלשל את פתק המפלגה בה הם תומכים

עקבו אחרינו גם באינסטגרם לתמונות נוספות

ניב אהרונסון

הבחירות לכנסת ה-21 נפתחו הבוקר (שלישי) ברחבי הארץ. 6,339,279 אזרחי מדינת ישראל יוכלו למשש את זכותם הדמוקרטית ולשלשל את פתק המפלגה בה הם תומכים. רובם אמנם עדיין הגיעו לקלפי, אבל רבבות פקדו את חופי הים, ובתי הקפה בשל מזג האוויר האביבי ויום החופש. יחד איתם, מכל קצוות הקשת הפוליטית הקדימו להצטלם לתמונה המסורתית ליד הקלפי, משלשלים את פתק ההצבעה, בלוויית בני הזוג, המשפחה והתומכים.

ברחבי הארץ פרוסים 10,720 קלפיות, זאת בנוסף ל-96 קלפיות בנציגויות ישראל בחו"ל. הקלפיות פתוחות בין השעות 22:00 - 7:00 ובבתי חולים, בבתי סוהר וביישובים קטנים בין השעות 20:00 - 8:00.

מי שיממש את זכותו הדמוקרטית היום, מוטב שלא ישכח להביא תעודה מזהה, אחת מהשלוש הבאות האפשריות: תעודת זהות, דרכון או רישיון נהיגה הנושאים את תמונת הבוחר. איש כוחות הביטחון יכול להשתמש גם בתעודה צבאית (חוגר/קצין/נגד), תעודת שוטר או תעודת סוהר. אין חובה להביא את ההודעה לבוחר, אך מומלץ להביא אותה, כדי להקל על ועדת הקלפי באיתור שמכם ולזרז את ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully