וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד במעורבות במותה של יסמין רז שוחרר: "החשד לא התחזק"

8.4.2019 / 10:11

המשטרה הסכימה לשחרר למעצר בית את החשוד, בן 48 שהיה שותפה לדירה של הצעירה שנפלה אל מותה מהקומה השישית בחולון. בדיון בבית המשפט הודה החוקר כי לא התחזק החשד נגדו בימים האחרונים. הסנגור: "לא נותר אלא להצטער על הימים שבהם שהה במעצר"

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

החשוד במעורבות ברצח יסמין רז, שנפלה אל מותה מחלון ביתה בקומה השישית בחולון, שוחרר היום (שני) למעצר בית. בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בתל אביב הודה חוקר המשטרה כי החשד נגדו לא התחזק בימים האחרונים, ולכן המשטרה הסכימה לשחרר אותו.

"טענו לאורך כל הדרך שמרשי לא פגע במנוחה ולא אחראי למותה הטראגי", אמר עו"ד ניר אלפסה, שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית. "מקץ שמונה ימים בהם נחקר, הגיעה המשטרה לאותה מסקנה ושחררה את מרשי, ולא נותר אלא להצטער על אותם ימים בהם שהה במעצר".

עוד בוואלה! NEWS:
בצל איומי טראמפ: השרה לביטחון המולדת תעזוב את תפקידה
"הכוכב" הדמוקרטי: "נתניהו - גזען שרוצה להכשיל כל סיכוי לשלום"
מתי הקלפיות נפתחות ומה להביא כדי להצביע? המדריך המלא ליום הבוחר

יסמין רז. אתר רשמי
נפלה אל מותה מהקומה השישית של הבניין שבו התגוררה בחולון. יסמין רז/אתר רשמי

החשוד, בן 48 שהיה שותפה לדירה של רז, נעצר בסוף החודש שעבר, יותר משלושה חודשים אחרי תחילת החקירה בצוות המיוחד של משטרת מרחב איילון. בשבוע שעבר הודיעה המשטרה כי בכוונתה לשחרר אותו למעצר בית, אך לאחר מכן ביקשה להאריך את מעצרו בשבוע מאחר שנכשל בבדיקת פוליגרף. רז, בת 28, נפלה מוקדם יותר באותו החודש מחלון הדירה בקומה השישית של בניין ברחוב רבינוביץ' 47 בעיר. מאז, זימן הצוות כמה דמויות למסור עדות בפרשה בטרם נעצר לבסוף החשוד.

בשבוע שעבר אמר עו"ד אלפסה כי בעברו של החשוד יש "שתי חוות דעת שמדברות על אינדיקציות נפשיות" ו"קשה לקבל את הקביעה שאין לוי עבר פסיכיאטרי". בנוסף לכך, הוא אמר כי "התיק מוכר למשטרה מזה חודשיים וחצי, התיאוריה המקורית דיברה על התאבדות ולא רצח או מוות לא טבעי. אם מרשי רצה לשבש את החקירה הוא היה עושה את זה כבר ב-20 בינואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully