וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלאך השומר: גבר זר הציל את חייו של מוכר בשוק ונעלם

12.4.2019 / 0:10

מצלמות האבטחה קלטו גבר אלמוני שהתקרב למוכר בדוכן ונגע קלות בכתפו כדי להסב את תשומת ליבו. מה שקרה לאחר מכן לא פחות ממדהים. צפו

YOUTUBE

סרדאר ביניצ'י, מוכר בדוכן בשוק, חייב את חייו לזר מוחלט שהציל אותו ונעלם. מצלמות האבטחה שהיו במקום בו עבד ביניצ'י, קלטו כיצד גבר זר לחלוטין מתקרב לעברו ונוגע קלות בכתפו כדי להסב את תשומת ליבו לסכנה שמתקרבת ומיד לאחר מכן נעלם. אחרי הנגיעה בכתפו סרדאר הסתובב ולא ראה את הגבר, אך הבחין במשאית שמתקרבת לכיוונו ואחרי שחלפה על פניו סורג מתכת קטלני בחלק האחורי שלה כמעט פגע בו אך הוא הצליח להתחמק ברגע האחרון מפגיעה - שהיתה עלולה לפצוע אותו בצורה קשה מאוד, לגרור אותו לכביש וגם לגרום למותו במקרה הרע.

הוידאו הזה צולם במחוז טלידרה שבטורקיה, ובאופן לא מפתיע הפך לויראלי אחרי שהועלה לרדיט לפני מספר ימים. אחד הגולשים שצפו בסרטון הגיב: "אני רוצה לחשוב שזה מה שחייזרים עושים בשביל הכיף שלהם". אחד אחר כתב: "הבחור הזה בר מזל, הוא חייב להרגיש שנגע בו מלאך". סרדאר כנראה לא יראה שוב לעולם את "המלאך" שלו, אבל על פי הדיווח המקומי נהג המשאית חזר למקום והתנצל על הנהיגה הרשלנית שלו שכמעט הרגה אותו. סוף טוב, הכל טוב.

עוד בנושא
צפו ברגעי הגבורה: שכן אמיץ הציל ילדה בת שלוש שנפלה מחלון ביתה
מדהים: כבאי הציל את חייה של אישה שניסתה להתאבד בדרך לא שגרתית

צפו ושפטו בעצמכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully