וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגעי הגבורה: שכן אמיץ הציל ילדה בת שלוש שנפלה מחלון ביתה

3.2.2018 / 8:39

קהל חרד של אנשים בסין, צפה באדם בן ה-44 מטפס על מרפסת בקומה השלישית של הבניין ומציל את הילדה, שהושארה לבד בבית וצנחה על גגון פלסטיק רעוע. האם: "הלכתי רק לעשר דקות"

צילום מסך

רגעי גבורה נדירים תועדו בסין, שם אדם בן 44 סיכן את חייו כדי להציל את חייה של ילדה בת שלוש שנפלה מחלון ביתה, בקומה השלישית. בסרטון ניתן לראות את הילדה, שנותרה לבד בביתה לאחר שהוריה יצאו לעיסוקיהם, לאחר שנפלה מהמרפסת וצנחה על גגון פלסטיק שבור מתחתיה. השכן האמיץ טיפס דרך מרפסת ביתו המקבילה, נתלה עם רגליו על המעקה ושלח את ידיו כאשר גופו הפוך כדי לתפוס את הילדה ולהחזירה בבטחה הביתה.

עוד בנושא

מחקר מצא: בני הנוער של היום אומללים יותר בגלל הסמארטפונים
תשכחו מלספור כבשים: הטריק המושלם לקיצור זמן ההירדמות

גבר סיני מציל ילדה מבניין. צילום מסך
השכן נתלה עם רגליו על המעקה ושלח את ידיו כאשר גופו הפוך כדי לתפוס את הילדה/צילום מסך

אימה של הילדה סיפרה לתקשורת המקומית כי סגרה את הדלת ואת חלון המרפסת לפני שיצאה לעשות קניות, והשאירה אותה לבד בזמן שאביה היה בעבודה. השכן, בעל חנות בשכונה, שמע קהל של אנשים צורח מתחת לבניין לאחר שצפו בנפילתה של ילדה ומיד יצא כדי להציל את המצב. בעזרתו של עובר אורח שהצטרף למאמצי ההצלה, הוא טיפס ואחז בידיו את הילדה, שבכתה בקולי קולות וישבה במקום הכול כך מסוכן. על פי הדיווחים, היא לא סבלה מאף פציעה כתוצאה מהאירוע.

"הגגון עליו ישבה היה עשוי מפלסטיק מאוד דק והוא היה שבור מנזקי השמש, והוא בסך הכול ברוחב של 30 סנטימטר", סיפר השכן הגיבור, שהחזיר את הילדה לאימה, שאמרה כי הזכירה לביתה לא לגעת בחלון המרפסת לפני שיצאה. "הלכתי רק לעשר דקות", היא ניסתה לתרץ.

הקהל הריע כמובן למעשה הגבורה ושיבח את השכן רב התושייה על תגובתו הזריזה, עוד לפני שמכבי האש או המשטרה הגיעו לזירה, ובכך מנע אסון כבד.

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully