וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשגברים לא מבינים בדיוק את מה שהנשים שלהן ביקשו מהם

18.4.2019 / 0:26

הבעל שלא ידע בדיוק איך לייצר פיצה בצורת עיגול, זה שהשתגע כשהגרב שלו לא הייתה לבנה, מי שמחזיק ערכת טיפוח מיוחדת ואחד שפשוט לא מסדר את המיטה. גלריה מיוחדת על מה שכונתה "האמנות שנקראת בעל"

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - דברים שלא ידעתם על חתונות

נכון. השנה היא 2019 ובדיחות על גברים של מבינים כלום מהחיים שלהם בניהול ענייני הבית ונשים שרודות בהם הן כבר פאסה, אבל גם דברים שעבר זמנם יכולים להיות מצחיקים (אם מתעלמים מהמיזנוגניות והפטריאכליות). הבסיס העומד מאחורי הגלריה שתראו כאן היא הרעיון שבמערכת זוגית הגבר לעיתים מקבל תלונות מהאישה על התפקוד שלו - אם זה על העובדה שהוא שכח משהו חשוב או שהוא מסרב לעשות משהו - או שהוא פשוט לא יודע כיצד לתפעל דברים בסיסיים בבית כי הוא "גבר".

אתר BrightSide החליט להקדיש גלריה שלמה לצדדים השונים של "להיות בעל", ולדרכים השונות שבהן גברים ממלאים את התפקיד הזה: חלקם למדו בפעם הראשונה כיצד לקנות מצרכים, אחרים פשוט לא יודעים איך הם אמורים לייבש את הכלים, יש כאלה שפשוט לא יודעים כיצד מנקים את הבית וכו'. ההבדלים כיצד הבעל והאישה רואים דברים לפעמים מרתקים. לדעת עורכי הגלריה חלק מהרגעים הללו נהדרים והופכים את חיי הנישואים לחזקים ומאושרים יותר.

עוד בנושא:
כמה רחוק תלכו? הגברים הללו שברו שיאים כדי לצלם את החברה שלהם לאינסטגרם
הנקמה המשפילה של הסטודנטית בתופעת המנספרדינג - הגברים המפשקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully