וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה המשפילה של הסטודנטית בתופעת המנספרדינג - הגברים המפשקים

29.9.2018 / 0:04

בניסיון להילחם בתופעת ה"מנספרדינג" בתחבורה הציבורית ברוסיה, סטודנטית למשפטים תיעדה את עצמה שופכת חומר מלבין על מפשעותיהם של גברים שישבו בפישוק רגליים ברכבת התחתית

אתר רשמי

למי שלא נתקל עד היום בתופעה שזכתה לשם "מנספרדינג", נספר שעוד ב-2013 יצא קמפיין פמיניסטי ענק נגד פישוק רגליים גברי בתחבורה ציבורית. הכוונה היא לתנוחת ישיבה של גברים, בה הרגליים פשוקות, "פולשות" למקום מושבם של אחרים ומהוות תחושה לא נעימה למי שיושב לצידם (ונאלץ להתכווץ במקומו) או מולם (וזוכה לחשיפת יתר). אנה דובגליוק, סטודנטית למשפטים ופעילה חברתית, טוענת שבעוד העולם נלחם בתופעה המגונה - ברוסיה מתעלמים ממנה לחלוטין. מעבר לכך, אפילו נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, נתפס כמה פעמים עושה "מנספרדינג" מול המצלמות ואפילו זכה על כך לביקורת מצד המועמדת לנשיאות לשעבר, הילרי קלינטון.

דובגליוק בת ה-20 החליטה שנמאס לה ושהגיע הזמן להילחם בתופעה. היא תיעדה את עצמה שופכת מים עם חומר מלבין על מפשעותיהם של גברים שישבו בפישוק רגליים ברכבת התחתית בסנט פטרסבורג. בסרטון שפורסם מאוחר יותר ביוטיוב (וזכה כבר ליותר ממיליון צפיות) היא סיפרה: "התערובת הזאת מרוכזת פי 30 יותר מהתערובת שמתמשות בה עקרות בית בעת כביסה". היא השתמשה בשלושים ליטרים של מים ושישה ליטרים של מלבין, "החומר אוכל את צבעי הבד תוך דקות ספורות ומשאיר כתמים בלתי ניתנים להסרה".

עוד באותו נושא

כך הגיב האבא שתפס עבריין מין מציץ מתחת לחצאית של בתו

לכתבה המלאה
סטודנטית נאבקת במנספרדינג. צילום מסך
אנה דובגליוק שופכת חומר מלבין על נוסעים שישבו עם רגליים פשוקות/צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully