וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחקר במשטרה בחשד שאיבר מינו הגדול גרם למותה של אשתו

7.4.2019 / 9:03

אביה של ג'ומנאטרי בת ה-23 התלונן על החתן שלו למשטרה בחשד שביתו מתה במהלך קיום יחסי מין בין השניים. הגבר נאלץ לחשוף את איבר מינו בפני השוטרים - ואז נודעה הטעות המרה

פסטיבל הפין ביפן, 2015/רויטרס

בסרטון - פסטיבל הפין ביפן

על כזה סיפור לא שומעים כל יום: גבר שהתאבל על מותה הפתאומי של אשתו בת ה-23, נאלץ לחשוף את איבר מינו בפני המשטרה. זאת אחרי שחמו התלונן על כך שהבת שלו מתה משום שאיבר מינו של הבעל היה גדול מדי והיא לא עמדה בזה במהלך הסקס בין השניים. השוטרים נאלצו לתחקר את הגבר העונה לשם באראש וביקשו ממנו להראות את הפין שלו לעיניהם ולעיני קרוביה האבלים של אשתו - רק כדי לגלות שהוא היה בגודל תקין לגמרי.

המקרה הזה התרחש בפרובינציה שכוחת אל באינדונזיה, כאשר ג'ומאנטרי האומללה מצאה את מותה במיטה שלה - ככל הנראה בגלל התקף אפילפטי במהלך הלילה. אולם לנדי סיטו, אביה, הגיעו השמועות על כך שהיא מתה בגלל איבר המין הענק של החתן שלו והחליט לדווח למשטרה.

גב של גבר שחור. ShutterStock
איזה סיפור ביזארי/ShutterStock

עוד בנושא:

ראש צוות החקירה אמר בנושא: "אחרי שראינו את הפין שחשבנו שהיה גדול מדי, הסתבר לנו שהוא סטנדרטי לחלוטין. נדי סיטו ביטל את התביעה וכולם התנצלו בפני החשוד". מר סיטו טוען כעת שהמשפחה שלו מקבלת את העובדה שביתו מתה מהתקפף אפילפטי, ממנו היא סובלת מאז שהייתה בת 14.

  • עוד באותו נושא:
  • פין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully