וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע: דילגה על שורה של פחי אשפה - ו... אתם כבר מנחשים מה קרה

6.4.2019 / 9:18

תושבת ניוקאסל, אנגליה, לקחה על עצמה משימה מאתגרת אך מטופשת: לדלג מעל שורה של פחי אשפה גדולים ברחוב. אתם כבר יכולים להבין לבד מה קרה שם - שהצליח לסחוף אחריו לא פחות מ-4 מיליון צופים בשבוע

SNAPCHAT

מכירים את זה שאתם לוקחים על עצמכם אתגר שאתם יודעים שאין כל סיכוי שתעמדו בו? זה מה שקרה לתושבת ניוקאסל שבאנגליה, שהטילה על עצמה משימה בלתי אפשרית כמעט - לדלג מעל שורה שלמה של פחי אשפה גדולים ברחוב. הסיכוי שהיא תתרסק לתוך אחד מהם היה כה גדול, שאפילו זה שצילם אותה בעת המעשה לא הופתע מתוצאותיו.

בסרטון שפרסם לואיס בייטמן בסנאפצ'ט בחמישי האחרון - ואחריו ביוטיוב ובפייסבוק - נראית האישה מדלגת בקלילות (יחסית) על פחי אשפה המסיביים עד שהיא נוחתת על פח אשפה אחד שנפתח בגלילה הצידה. ברגע שזה קורה, הפח נפתח לרווחה וזו נופלת לתוכו.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אמיתי או מטופש? זה מה שגרם להמוני אנשים לזרוק נעליים לאוויר

לכתבה המלאה

במצטבר, הסרטון זכה למעל ל-4 מיליון צפיות מאז שותף ברשתות החברתיות בשישי שעבר. כשפרסם את הסרטון בסנאפצ'ט לילה קודם לכן הוא כתב: "איזה סנאפצ'אט מעולה לקבל בשעה 23:45 בחמישי". הסרטון נפתח כשהאישה שואלת את הבחור שמצלם אותה "אתה חושב שאני מסוגלת לעשות את זה?". הוא מאשר לה ומשיב: "קדימה, לכי על זה". המשימה צולחת בהתחלה, אבל כעבור כמה שניות קורה הצפוי והנורא מכל וזו נופלת הישר אל תוך ערימת הזבל. הצלם נשמע משועשע מאוד מהנפילה הצפויה של חברתו כשהוא ניגש לצלם אותה בתוך הרפש, בעוד היא דווקא נראית מופתעת ומבולבלת ממה שזה עתה קרה לה. הסרטון זכה להרבה תגובות משעשעות. "אני חושב שהיחידה שלא ראתה את זה מגיע זו היא", כתב אחד ואחר הוסיף: "מי שקופץ מעל זבל ומוצא את עצמו בזבל הוא כנראה פשוט זבל".

פארקור!

גיף המשרד - פארקור. Giphy
לנו זה הזכיר את זה/Giphy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully