וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנגלדש: ילדה תינוק, אך גילתה שהיא בהריון נוסף - ברחמה השני

28.3.2019 / 20:31

אריפה סולטנה, בנגלדשית בת 20, ילדה בחודש שעבר תינוק בריא בהליך תקין, אך מסתבר שהרופאים פספסו את הריונה השני, שהתפתח ברחם נוסף שבגופה. "לא ראיתי מקרה כזה ב-30 שנותיי כרופא", אמר דיליפ רוי, הרופא המחוזי

היריון בנגלדש. getty, GettyImages
ילדה תיאומים כ-26 ימים לאחר לידת בנה הראשון/GettyImages, getty

אריפה סולטנה בת 20 מבנגלדש, ילדה את תינוקה הראשון בחודש שעבר, בלידה רגילה לחלוטין. אך הרופאים פספסו את הימצאותו של רחם שני בגופה, בו התפתח היריון עם תאומים, אותם הביאה כ-26 ימים אחרי לידת הילד הראשון. "היא לא הבינה שהיא עדיין בהריון עם תאומים. המים שלה ירדו שוב, 26 ימים לאחר לידת הבן הראשון, ואז היא הגיעה אלינו", אמרה שיילה פודר, הגיניקולוגית שטיפלה בצעירה. פודר ביצעה ניתוח קיסרי ויילדה את התאומים - ילד וילדה - ביום שישי שעבר.

האם הצעירה ממחוז ג'סור שבדרום-מערב בנגלדש, שוחררה לביתה ביום שלישי האחרון עם שלושת התינוקות, כשהם בריאים ובמצב טוב, ללא כל סיבוכים. "לא ראיתי מקרה כזה ב-30 שנותיי כרופא", אמר דיליפ רוי, הרופא הממשלתי של מחוז ג'סור. רוי הביע תמיהה על התנהלותם של רופאי בית החולים האוניברסיטאי קולנה, שלא זיהו את ההיריון השני ברחמה הנוסף של הצעירה.

סולטנה, שבאה ממשפחה ענייה, אמרה כי היא שמחה בשלושת ילדיה, אך היא אינה יודעת כיצד תעמוד בכך כלכלית. היא סיפרה שבעלה מרוויח בקושי 6,000 טאקה (70 דולר) בחודש כפועל. "אני לא יודעת כיצד נישא באחריות הגדולה הזו עם סכום כזה מועט", אמרה.

בעלה, סומון ביסוואס, אמר כי "זה היה נס מאללה שכל ילדיי יצאו בריאים. אני אמשיך לעשות כל שביכולתי לשמור עליהם שמחים". שמותיהם של הילדים הם עיפאד איסלאם נור, מוחמד הוזאייפה וג'נאטול מאווה קאדיג'ה.

עוד בוואלה! NEWS
בנגלדש: נוסע איים לחטוף מטוס וחוסל
בנגלדש: לפחות 70 הרוגים בשריפה בעיר העתיקה בבירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully