וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנגלדש: נוסע איים לחטוף מטוס וחוסל

25.2.2019 / 10:24

כוחות מיוחדים הסתערו על המטוס שהיה בדרכו לדובאי, אחרי שהוא נחת נחיתת חירום כשאחד הנוסעים ניסה להיכנס לתא הטייס. הוא איים שהוא יתפוצץ וביקש לשוחח עם ראשת הממשלה. הרשויות יחקרו את מחדלי האבטחה, על אף שהתברר שהוא רק נשא אקדח צעצוע

כוחות מכתרים מטוס בנמל תעופה, בנגלדש, 24 בפברואר 2019. רויטרס
כוחות מקיפים את המטוס, אתמול/רויטרס

כוחות מיוחדים בבנגלדש הרגו אתמול נוסע שניסה להיכנס לתא הטייס אחרי שהוא נופף באקדח ואיים לפוצץ את המטוס - כך אמרו הרשויות במדינה. הנוסע, שאמר כי יש לו בעיות אישיות עם אשתו ודרש לשוחח עם ראשת ממשלת בנגלדש, מת מפצעיו אחרי שהכוחות הסתערו על המטוס בנמל התעופה שאה אמאנט בעיר צ'יטגונג. כל 148 הנוסעים ואנשי הצוות פונו ויצאו ללא פגע מהתקרית. הבוקר (שני) אמרה המשטרה כי היה זה אקדח דמה וכי הוא לא נשא חומרי נפץ כלל.

מטוס הבואינג 737-800 נאלץ לנחות נחיתת חירום בעיר הנמל הדרומית, שאליה המריא מהבירה דאקה בדרך לדובאי. הרשויות סבורות כי הוא סבל מבעיות נפשיות, אך הן ממשיכות לחקור את עברו של הנוסע, שזהותו טרם ידועה, פרט להערכה שהוא היה בשנות ה-20 לחייו.

הרשויות מתמקדות בשני דברים - הרקע של הנוסע ומחדלי האבטחה בבירה דאקה, שאפשרו לאותו נוסע לעלות עם אקדח לטיסה של חברת "בימן בנגלדש". החברה, שהוקמה ב-1972, טסה ל-16 מדינות.

  • עוד באותו נושא:
  • בנגלדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully