וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העיקר שהמשפחה שרדה": הפצועים מהירי למשמרת מתאוששים

26.3.2019 / 12:39

בעקבות ירי הרקטה למושב משמרת שבשרון, ארבעה מהפצועים עדיין מאושפזים בבתי החולים. "תודה לכולם שבאים לעזור, זה לא יאומן", אמרה סוזן וולף בת 60 שנפצעה באורח בינוני. בני משפחת וולף שהרקטה פגעה בביתם איבדו שניים מכלביהם בירי

צילום: שלומי גבאי ויותם רונן, עריכה: תומר לוי

בעקבות ירי הרקטה לעבר מושב משמרת שבשרון השבוע, ארבעה מהפצועים עדיין מאושפזים היום (שלישי) בבתי החולים מאיר ובילינסון. כמעט כולם בני משפחת וולף ושכנתם. סוזן וולף בת 60 נפצעה באורח בינוני והועברה לבית החולים בילינסון, אמרה הבוקר (שלישי) כי מצבה השתפר. "אני רוצה להגיד שאני מרגישה הרבה יותר טוב היום והכי יקר לי זה המשפחה והם שרדו וכולנו בסדר", סיפרה לוואלה! NEWS. "תודה לכולם שבאים לעזור, זה לא יאומן".

עוד בנושא:
בת ה-12 שנפגעה מהרקטה: "לא היה לנו מרחב מוגן אז רצנו החוצה"
צה"ל: הרקטה לשרון שוגרה מעמדת חמאס ברפיח; כוחות מילואים הוקפצו לדרום
רקטה מעזה פגעה בבית בשרון; שבעה נפצעו קל עד בינוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הריסות בית המשפחה במושב משמרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

וולף מאושפזת במחלקת נוירוכירורגיה ועדיין נמצאת בהשגחה הדוקה בגלל סוג פציעתה, "מיקום הרסיס ועומק החדרים שלו מחייבים מעקב רפואי צמוד בימים הקרובים", אמר ד"ר שגיא הרנוף, מנהל המחלקה לנוירוכירורגיה בבית החולים. "לא נשקפת סכנה לחייה".

בר פאוקר בת ה-12 שאושפזה בבית החולים מאיר עדיין נמצאת תחת השגחה. ד"ר נסים אוחנה מנהל האגף האורתופדי מעדכן כי היא עדיין תחת טיפול אנטיביוטי. עוד הוסיף כי "בשלב זה אין צורך בניתוח".

פאוקר סיפרה כי "כשהתחילו האזעקות אבא העיר אותנו, בגלל שאין לנו מרחב מוגן יצאנו בריצה לבית של סבא וסבתא אבל הדלת אצלה היתה נעולה", אמרה. "הבום היה ממש חזק, ועלה מלא עשן מהבית, זה ממש מפחיד".

עוד באותו נושא

נפצע מנפילת הרקטה בשרון ושיחזר: "היה לנו מזל, לא שמענו את האזעקה"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הריסות בית המשפחה במושב משמרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בירי אתמול נפגע בית במושב משמרת שבשרון ונפצעו שבעה תושבים, בהם תינוקת שמאושפזת בבית החולים מאיר, ומצבה מוגדר טוב והיא תעבור סדרת בדיקות וכן אם המשפחה, שצפויה להשתחרר עוד היום.

בירי נהרגו שני הכלבים של המשפחה, האחד מסוג גולדן רטריבר, כלב עזוב שהמשפחה אימצה אותו והעניקה לו את השם שמשון, וכלב נוסף העונה לשם טוני שבני המשפחה מספרים כי "היה הבייבי של המשפחה".

הכלב שמשון, שנהרג מירי הרקטה למשמרות. אתר רשמי
שמשון, כלב עזוב שאומץ/אתר רשמי
הכלב טוני, שנהרג מירי הרקטה למשמרות. אתר רשמי
טוני "הבייבי של המשפחה"/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully